یزدی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی، نام استان را بلندآوازه کردند+فیلم

یزد- ایرنا- درخشش سه عضو یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور امارات متحده عربی، نظرها را در ایران و جهان به خود معطوف کرد .

به گزارش ایرنا "حمید بهزادپور" و "سیدمهدی میرجلیلی" ۲ سنگربان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی هستند که در این رقابتها خوش درخشیدند و پرچم یزد و ایران را در جهان بالا بردند.

همچنین "محمد علی مختاری" مهاجم تیم ملی با ۶ گل زده بعنوان دومین گلزن رقابتها تا اینجای مسابقات، خود را مطرح کرده است.

بهزاد پور و میرجلیلی، بعنوان دروازه‌بان های تیم ملی، هم گل زدند و هم گل ساختند و هم از دروازه‌های خود به خوبی محافظت کردند و بهزاد پور با سه گل زده در جمع برترین‌ها قرار دارد.

قطعا اگر درخشش این سه بازیکن موثر نبود تیم ملی فوتبال ساحلی از ادامه رقابتها باز می ماند و اکنون در جمع چهار تیم جهان نبود؛ آنها هر کاری خواستند توی زمین سخت و شنزار ساحلی کردند و رقیبان را به زحمت انداختند، هم گل زدند و هم از سنگر خود به خوبی محافظت کردند.

میرجلیلی و بهزادپور در طول رقابتها چندین موقعیت عالی رقیبان را از آنها گرفتند و به نوعی هدایت و رهبری تیم را هم بر عهده داشتند زیرا اغلب توپها به آنها ختم و سرآغاز گلزنی از همین دروازه آغاز میشد.

قدر این سرمایه های ورزشی و ملی را بدانیم، اجازه ندهیم هدر بروند، اجازه ندهیم دیگر کشورها آنها را جذب کنند، این هم وظیفه مسوولان کشوریست و هم استانیمصاحبه‌های این ۲ دروازه‌بان محبوب در این رقابتها با لهجه شیرین یزدی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشت و یزد را به خوبی به جهان معرفی کرد.

کاری که این ۲ سنگربان فوتبال ساحلی و همچنین مهاجم یزدی تیم ملی در شناخت و معرفی یزد کردند شاید برای آن باید مسوولان کشوری و استانی، هزینه های هنگفتی می کردند اما این سه نفر، کاری کردند کارستان و یزد را یک شبه به همه دنیا شناساندند.

قدر این سرمایه های ورزشی و ملی را بدانیم، اجازه ندهیم هدر بروند، اجازه ندهیم دیگر کشورها آنها را جذب کنند، این هم وظیفه مسولان کشوریست و هم استانی.

به محض بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی، فارغ از هر نتیجه ای که در پایان رقابتها به دست آید باید از یکایک اعضای این تیم قدردانی گردد چون آنها تا اینجا هم خوش درخشیدند .

مسوولان ورزش استان یزد باید پس از بازگشت افتخار آفرینان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی به استقبال آنها بروند و از آنان به نحو شایسته قدردانی کنند.

برای یزدی ها که تیم های فوتبال چمنی آن حسرت حضور در لیگ برتر را بر دل هواداران گذاشته اند و بیش از ۲۰ سال است که یزد، رنگ و بوی این لیگ را ندیده باید قدردان تیم های فوتبال ساحلی استان و تک ستاره های تیم ملی آن باشیم.

خدا قوت پهلوان‌ها، خسته نباشید دلاوران.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha