۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85395961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت در انتخابات دفاع از انقلاب و خون شهدا است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات گفت: رای دادن دفاع از انقلاب و خون شهدا است که باعث ناامیدی دشمنان می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: دفاع از انقلاب و ارزش های نظام گاه با جان است و تا کنون جوانان و شخصیت های ارزشمند والا مقامی در این راه جان خود را فدا کرده اند و زمانی هم دفاع از انقلاب با جهاد تبیین، معرفی دشمن، شناسایی اهداف دشمنان، بیان پیشرفت های نظام، بیان سختی ها و مشکلات و ارایه راهکار برای حل این مسائل است.

وی ادامه داد: زمانی هم دفاع از انقلاب با تولید در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و حوزه های مختلف و اکنون هم رای دادن و شرکت در انتخابات نوعی دفاع از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر دقت در انتخاب افراد شایسته اظهار کرد: تقوا، تعهد، ساده زیستی، شجاع و متدین بودن از جمله این شاخص ها هستند و داوطلب های نمایندگی مجلس نباید تصاحب کرسی را فرصتی برای استفاده های شخصی بداند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه وضع قوانین مورد نیاز جامعه و نظارت بر اجرای قوانین از مهمترین وظایف نمایندگان است گفت: در کشور خلاهای قانونی زیادی وجود دارد و نیاز به تصویب قوانین جدیدی داریم علاوه بر این نمایندگان باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند و با قانون شکنی ها مقابله کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و انجام تربیت اسلامی بیان کرد: دوری از تربیت اسلامی یکی از مشکلات اصلی جامعه است که باعث بروز مشکلات و گرفتاری هایی می شود در صورتیکه بسیاری از گرفتاری ها با تربیت اسلامی قابل حل هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه قدرت ما امروز با حدود ۳۶ سال قبل قابل مقایسه نیست، گفت: امروز به جایگاهی رسیده ایم که ابرقدرت آمریکا از ما می ترسد و قدرت ما در صنایع موشکی و دفاعی باعث امنیت و عزت و افتخار شده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رژیم کودک کش اسراییل کارش به جایی رسیده است که به این اقدامات غیر انسانی خود افتخار می کند، بیان کرد: سازمان های مدعی حقوق بشر هم تماشاچیانی بیشتر نیستند و در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha