ولی فقیه کانون انسجام جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: امروز ولایت فقیه کانون و مرکز اتحاد و انسجام در داخل کشور و جبهه مقاومت در ممالک اسلامی و زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی شامگاه پنجشنبه در نشست با بسیج جامعه مهندسین استان به مناسبت سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس اظهار کرد: به برکت درایت و اقتدار مقام معظم رهبری جغرافیای سیاسی ایران اکنون بسیار فراتر رفته و دشمن دریافته است که تاب مقابله در برابر ولی فقیه و ایران مقتدر را ندارد.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که هرگاه مسوولان هر حوزه ای از نظرات و پیشنهادات مقام معظم رهبری تبعیت کرده اند، آن حوزه موفق بوده است.

شاکرمی ادامه داد: به عنوان مثال صنعت دفاعی، نظامی و موشکی یا حوزه امنیتی و اطلاعاتی از جمله موفق‌ترین بخش‌ها است که با تبعیت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب کشور ما در این بخش‌ها به توفیق‌های عدیده‌ای دست یافته است.

وی بسیج را یک تشکیلات مقدس و ماوا امن برای همه اقشار دانست و تاکید کرد: بسیج فارغ از هرگونه نگاه فکری و جریانات سیاسی در خدمت جامعه است و ماموریت این ساختار خدمات رسانی خودجوش به مناطق مختلف با استفاده از توان و تخصص اقشار بسیج در بخش‌های گوناگون است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: بسیج یادگاری به جای مانده از دوران دفاع مقدس و رزمندگان شجاع و خلاقی است که ایثارگری و رشادت آنها سرنوشت جنگ را به سود ایران اسلامی مهندسی و مدیریت می‌کرد.

وی تاکید کرد: بسیج جامعه مهندسین متشکل از افرادی است که همه آنها در حوزه های مختلف محل خدمت خود صاحب نظرند و به عنوان مثال قشر بسیج جامعه مهندسین مسلط و آگاه به امور فنی و در زمره نخبگان و صاحبان ایده هستند.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور جمعی از بسیج جامعه مهندسان استان تشکیل شد.

استان ایلام دارای ۲۰ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha