۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85395610
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تارتار: استقلال تیمی فیزیکی و جنگنده است

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85395610
تارتار: استقلال تیمی فیزیکی و جنگنده است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی با استقلال بسیار سنگین بود و بازیکنان این تیم جنگنده و فیزیکی هستند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از بازی تیم‌های ملوان و استقلال تهران در بندرانزلی در نشست خبری اظهار کرد: بارش باران و لغزندگی زمین هم کار را برای ملوان و استقلال مشکل کرده بود اما هر ۲ تیم به خوبی جنگیدند.

وی افزود: در این دیدار ما موقعیت گلزنی داشتیم و تیم استقلال نیز چند موقعیت مناسب گلزنی داشت که دروازه‌بان ما خوب عمل کرد و مساوی کسب شده در این بازی، عادلانه بود و از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم که با تمام وجود جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: استقلال فقط یک باخت دارد و آنان روند خیلی خوبی را طی کردند و این تیم‌ها از نظر بودجه با ما قابل قیاس نیستند و شاهدیم که استقلال ۲ بازیکن خارجی جذب کرده که سیلوا سازنده بود و ماشاریپوف نیز گل زد که این بازیکن خیلی راحت بازی می‌کرد و با کیفیت هم بود.

وی اضافه کرد: ما هم بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کردیم و ما باید راه خود را ادامه دهیم و برای رسیدن به بالای جدول بجنگیم و در این بازی نیز شاهد بودیم که بازیکنان ملوان با تمام وجود در میدان بازی حضور یافتند.

تارتار در ادامه به مهاجمان تیمش اشاره و بیان کرد: محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری جزو بهترین مهاجمان ایران هستند اما باید بیشتر روی آنها کار کنیم تا کیفیت بازیکنان ما بالاتر برود زیرا هیچ تیمی حتی استقلال و پرسپولیس نیز مهاجم کلاسیک ندارند چون همه مهاجمان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در یک هوای بارانی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور, استقلال تهران با کسب ۳۶ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم ملوان نیز با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha