۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85395560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آل‌نعمه: فولاد روز به روز بهتر می‌شود

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
کد خبر: 85395560
آل‌نعمه: فولاد روز به روز بهتر می‌شود

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم روز به روز رو به بهبود است و در پایان فصل جایگاه تک رقمی در جدول کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد آل‌نعمه پنجشنبه پس از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان ما امروز در تمام نقاط زمین هر آن چیزی که نیاز بود را انجام دادند و تمرکز خوبی داشتند و باید در ادامه کار هم همینطور بازی کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز این مسابقه گفت:راه زیاد و سختی داریم، جایگاه فولاد در این جای جدول نیست ولی به جایگاه بهتری خواهیم رسید.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه برای تقویت تیم ۲ بازیکن دیگر به ما اضافه خواهد شد، افزود: ما روز به روز بهتر می شویم و قطعا در پایان فصل جایگاه تک رقمی کسب خواهیم کرد.

آل نعمه اظهار کرد: اولویت تیم‌ها گل نخوردن است و ما امروز اول بدنبال گل نخوردن بودیم و می‌دانستیم در ضد حمله می توانیم به گل برسیم.

وی در عین حال گفت: هواداران خورستانی فوتبال هجومی را دوست دارند و برد با یک گل برای آنها جذابیت ندارد.

وی با بیان اینکه امروز تیم‌ها برای آنالیز حریفان خود وقت می گذارند، خاطرنشان کرد: در لیگ ایران هر سال سه تا چهار ستاره معرفی می شود این در حالی است که در سالهای گذشته در هر تیم حداقل چهار ستاره وجود داشت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز از هفته هفدهم لیگ برتر با ۲ گل میزبانش صنعت‌نفت آبادان را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha