۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85395545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی در جنوب خراسان رضوی ۱۱ مصدوم داشت

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85395545
سوانح رانندگی در جنوب خراسان رضوی ۱۱ مصدوم داشت

گناباد-ایرنا- ۱۱ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی عصر پنج شنبه در شهرستان‌های گناباد و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از این تعداد پنج نفر بر اثر برخورد کامیون و خودروی سواری در خواف و ۶ نفر هم بدنبال برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در شهرستان گناباد مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

در همین زمینه مسئول مرکز اورژانس خواف عصر پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برخورد کامیون حمل بار سنگ آهن با خودروی سواری پژو در این شهرستان پنج نفر مصدوم به همراه داشت.

عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در جاده خواف به تایباد به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه بعد از اقدامات نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

مسئول اورژانس خواف گفت: تردد روزانه بالغ بر ۲ هزار دستگاه تریلی کشنده حمل سنگ آهن در جاده‌های شهرستان خواف علاوه بر ترافیک منجر به بروز تصادفات می‌شود که خستگی رانندگان وسائل نقلیه سنگین و آشنایی نداشتن آنان با رانندگی تدافعی و یا رانندگی به هنگام خطر و حوادث در بروز سوانح ناگوار نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی برخی رانندگان به خصوص بعد از تعویض شیفت معادن در بروز تصادفات بین وسائل نقلیه سنگین و تریلی‌های کشنده حمل بار با خورهای سواری و اتوبوس و مینی‌بوس در طول مسیر و بروز سوانح ناگوار در این مسیرها و از جمله خواف به تربت حیدریه و خواف به قائن عامل مهم در بروز این سوانح به شمار می‌رود.

6 مصدوم در اثر برخورد ۲ خودروی سواری در گناباد

محمد حسین اسماعیل زاده مسئول مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم گفت: بر اثر برخورد ۲ خودروی سواری پراید و سمند در جاده گناباد به بجستان ۶ نفر مصدوم شدند و بعد از اقدامات نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

مرکز شهرستان خواف هم با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است و تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha