۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85395394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ رشته در هیات ورزش های جانبازان قزوین فعالیت دارند

قزوین - ایرنا - رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان قزوین از فعالیت ۱۷ رشته ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: والیبال نشسته به دلیل قهرمانی های مکرر تیم های ملی در جهان و المپیک، پرطرفدارترین رشته ورزشی این هیات در استان است.

بهزاد میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، والیبال نشسته را یکی از ورزش های موفق این استان دانست و اظهار کرد: طی ۲۰ سال گذشته تیم والیبال نشسته قزوین همواره در لیگ برتر و یا دسته یک حضور داشته و جزو چهار تیم نخست نیز جای گرفته است.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته قزوین در سال ۷۵ تشکیل شد و به مرور زمان به یکی از تیم های قدرتمند کشور تبدیل شد تا جایی که در یک دوره از مسابقات جام آزاد اروپا نیز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

میرزایی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته هیات جانبازان و معلولان قزوین جزو هیات های برتر کشور نیز بوده، خاطرنشان کرد: تیم های ما در صورت داشتن حمایت کننده مالی می توانند در رقابت های کشوری خوش بدرخشند اما اگر این اتفاق صورت نگیرد مجبوریم با نام هیات قزوین در مسابقات کشوری حضور پیدا کنیم.

وی در رابطه با مسابقات تیم والیبال نشسته قزوین، اظهار کرد: دور نهایی مسابقات لیگ یک در حال برگزاری است و تیم قزوین با عبور از دور اول و دوم این مسابقات، در مرحله نهایی به رقابت با حریفان خود می پردازد.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه هیات جانبازان و معلولان استان حتی یک سالن اختصاصی برای خود ندارد، یادآور شد: یک سالن کوچک در حاشیه سالن شهید بابایی قزوین وجود دارد که گاهی اوقات در اختیار ما قرار می گیرد که در آن تنها تمرین ورزش های توپی امکان پذیر است و هیات در زمینه تامین مکان تمرین برای سایر رشته ها از جمله دو و میدانی و ورزش های آبی با مشکل روبرو است.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان قزوین با اشاره به وجود قهرمانان ارزنده استان در تیم های، افزود: در حال حاضر مرتضی امانی، حسین فرزانه و ابولفضل محرمخانی در والیبال نشسته و احمد ملاحسینی به عنوان مربی پارا وزنه برداری نمایندگان استان قزوین در تیم های ملی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha