۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85395153
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الحاق ۱۷۱ هکتار زمین در روستاهای همدان برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: در روستاها ۱۷۱ هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن الحاق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: تصویب الحاق ۵۱۵ هکتار زمین در شهر ملایر برای احداث ۲ شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن انجام شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر می‌توانند با ظرفیت موجود در شهرک‌های ایمان و امید، ثبت‌نام کنند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای برون‌سپاری طرح ها استفاده کنند اظهار کرد: ارائه اموال مازاد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی برای مولدسازی مورد تاکید ویژه است و معاونت هماهنگی امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی موظفند این موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کنند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: طرح های ناتمام بسیاری مانند سالن‌ها، زمین‌های ورزشی و استخرهایی که بیش‌ از ۲ دهه بلاتکلیف بود در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: تکمیل تمام طرح های نیمه‌تمام در حوزه ورزش‌وجوانان و آموزش‌وپرورش از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، تملک دارایی و جذب اعتبارات توسط مدیران مورد تاکید است.

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، فرماندار همدان، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha