۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85395051
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85395051
حملات جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- حملات پهپادی و موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان به «اصبع الجلیل» و پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در «کریات شمونه» خسارات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کرد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی جدید حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شهرک صهیونیست نشین «کفار یووال» در اصبع الجلیل در مرز لبنان هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفته و خسارات سنگینی برجای گذاشته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از حمله پهپادی مقاومت اسلامی لبنان به یک پایگاه نظامی در کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: موشک هدایت شونده یا پهپاد یک پایگاه نظامی ارتش اسرائیل را در کریات شمونه هدف قرار داده است.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی تپه «الحمامص» مجاور شهرک المطله را گلوله باران کرد.

مقامات محلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی نیز از بسته شدن مسیرها در «بیت هیلل» و منطقه صنعتی در کریات شمونه تا اطلاع ثانوی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha