۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85395026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشن بزرگ ایرانیان با حضور ریوندی در سنندج

سنندج- ایرنا- جشن بزرگ ایرانیان، یکشنبه شب به مناسبت نیمه شعبان و با حضور اقشار مختلف مردم و هنرنمایی هنرمندان استانی و کشوری در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جشن نیمه شعبان با عنوان "جشن بزرگ ایرانیان" در راستای ایجاد شور و نشاط بین مردم و با هنرنمایی «حسن ریوندی» طنزپرداز مطرح کشور برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت.

اجرای گروه‌های هه‌لپه‌رکی و موسیقی محلی توسط خوانندگان معروف کُرد از جمله «پوریا معروفی» و «احمدنازدار» از دیگر برنامه‌های این جشن بود که شور و نشاط فراوانی را در میان مردم ایجاد کرد.

تریبون آزاد انتخاباتی با اجرای «حسینی‌بای» از خبرنگاران رسانه ملی از   دیگر بخش‌های جذاب این جشن بود که با همراهی مردم همراه شد و افرادی که پشت تریبون قرار گرفتند اکثرا مردم را به حضور در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب نماینده ای صالح و شایسته دعوت کردند.

در این تریبون آزاد افرادی نیز بودند که از وضعت موجود گلایه داشتند، اما با این حال آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده و معتقد بودند مشارکت حداکثری می تواند نماینده ای قوی تر روانه مجلس کند تا بتواند گامی برای رفع مشکلات مردم بردارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha