۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85394946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر هزار تن مرغ و میوه در لرستان ذخیره سازی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: هزار و ۵۰ تن گوشت مرغ و میوه مورد نیاز عید نوروز و ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی شده است.

غلامعلی فتحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:طبق پیش بینی های صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی اکنون مقدار ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه های استان موجود است و براساس نیاز بازار تا هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد نیز آماده توزیع در بازار است ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ تن پرتقال از شمال و ۲۰۰ تن سیب نیز از باغداران استان خریداری و ذخیره سازی شده است و هیچگونه کمبودی در خصوص تامین میوه شب عید شهروندان وجود ندارد.

وی گفت: در خرم آباد ۱۲ غرفه عرضه کالاهای اساسی، بروجرد ۱۴، ازنا ۱۰، پلدختر هفت، دورود ۱۵، الیگودرز سه، سلسله ۲، دلفان سه، چگنی سه، کوهدشت پنج و رومشکان نیز یک غرفه اختصاص یافته است و اقلام با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی به مصوب در اختیار مردم قرار داده می شود.

فتحی بیان کرد: همچنین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، سه هزار و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازاری را در انبارها آماده دارد و بخش اعظم این کالاها در غرفه های ایجاد شده به دست مردم خواهد رسید.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان با اشاره به اینکه هیچگونه کمبود کالایی در استان وجود ندارد عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام پرفیض ماه مبارک رمضان مقدار ۱۰ تن خرما نیز در انبارهای استان ذخیره شده است تا به قیمت مناسب توزیع شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha