پیروانی: برای اولین بار در فوتبال اخراج شدم/ داور درباره بیرانوند سخت‌گیری کرد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از اخراج مقابل تراکتور در اواخر مسابقه، گفت: برای اولین بار در دوران فوتبالی‌ام، اخراج شدم.

به گزارش شامگاه ایرنا، افشین پیروانی پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: فوتبال است و برد و باخت دارد. تیم ما نیمه اول هم خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی درباره اتفاقات اواخر بازی و اخراجش، اظهار داشت: اولین کارت قرمزم را در فوتبال پس از ۴۰ سال حضور در این رشته به عنوان بازیکن، مربی، سرپرست و مدیر گرفتم. امشب یک روز خاص برای من است. حرف محترمانه‌ای زدم، علیرضا بیرانوند فقط یک بار روی توپ خوابید و اگر هدفش وقت تلف کردن هم باشد، همه تیم‌ها این کار را جلوی تیم ما انجام می‌دهند و به نظرم دادن کارت زرد سخت‌گیرانه بود. اگر چه تیم داوری قضاوت خوبی داشت.

پیروانی افزود: بحث محترمانه‌ای با داور داشتم و موضوع خاصی نبود و تنها مسئله این بود که دوست نداشتم که برای بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ماست، این اتفاق رخ دهد و در بازی بعدی پرسپولیس حضور نداشته باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره دریافتی ۳۰ درصدی بازیکنان این تیم، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس مشکل مالی دارد و دریافتی‌ها ۳۰ درصد است. همه زحمت می‌کنند و به کادر فنی و بازیکنان خسته‌نباشید می‌گوییم و از هواداران‌مان می‌خواهیم که حمایت کنند تا بتوانیم به هدف‌مان که قهرمانی است، برسیم.

وی درباره گلزنی عیسی آل‌کثیر، گفت: عیسی هم بعد از مدت‌ها بازی کرد و امروز روز خوبش بود و به او خسته نباشید می‌گویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha