خمس: از تراکتور ناامید شدم/ پرسپولیس شایسته پیروزی بود

تهران-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل پرسپولیس، تیم همیشگی نبودیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم، در حفظ توپ هم خوب نبودیم و به عنوان سرمربی تراکتور ناامید شدم!

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست مطبوعاتی پس از دیدار مقابل پرسپولیس که با شکست ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: پرسپولیس شایسته پیروزی بود. ما موقعیت‌های زیادی در این جدال نداشتیم.

وی افزود: با بی‌دقتی زیاد توپ‌های زیادی لو دادیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و بازی همیشگی را انجام دهیم و شکست خوردیم.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: آن تیم همیشگی نبودیم و من به عنوان سرمربی تراکتور، ناامید شدم. توپ را در اختیار نداشتیم و این عاملی شد تا موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس خلق نکنیم. چند فرصت حاصل شد که بعد از دریافت ۲ گل بود و در واقع خیلی دیر صاحب موقعیت شدیم.

وی ادامه داد: وقتی برنده نمی‌شوید یعنی از حریف خود بدتر بودید. این یک قانون است که وقتی برنده نمی‌شوید یعنی رقیب عملکرد بهتری داشته است.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا پس از اعتراض بازیکنان به یکدیگر شجاع خلیل‌زاده درخواست تعویض بازیکن داد؟» نیز اضافه کرد: منظور شما را از این سوال متوجه نشدم! سوال خوبی نبود.

تراکتور با شکست در این مسابقه ۲۸ امتیازی ماند و در رده چهارم جدول لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha