مهدی‌پور: حضور دانش بنیان‌ها وجه تمایز نمایشگاه رسانه‌ها بود

تهران- ایرنا- رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: وقتی ایده برگزاری نمایشگاه بعد از گذشت ۶ سال مطرح شد به فکر آن بودیم که چه تغییراتی ایجاد کنیم که مهمترین آن تغییرات فنآورانه بود و تصمیم گرفتیم شرکت های دانش بنیان بر پایه هوش مصنوعی در این نمایشگاه حضور یابند.

فرشاد مهدی پور در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه نمایشگاه رسانه های ایران در آستانه میلاد حضرت موعود برگزار شد، بزرگترین جشنی که همه در آن مشارکت داریم، اظهار داشت: از همه همکاران رسانه ای، خبرنگاران، عکاسان و همه افرادی که با حضور خود این امکان را به ما دادند تا این نمایشگاه را برگزار کنیم و همه کاستی ها را بر ما بخشیدند تشکر می کنم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش کودک هم سعی کردیم ابتکار به خرج دهیم.

مهدی پور ادامه داد: موضوع بعد جنگ غزه بود که هزاران نفر توسط افراد جانی به شهادت رسیدند و اهالی رسانه به خوبی توانستند اخبار را مخابره کنند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال در نمایشگاه رسانه های ایران ۴۵۰ رسانه، خبرگزاری، نشریات و پایگاه خبری حضور یافتند و ۲۱ رسانه خارجی هم درقالب چند غرفه حضور یافتند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۲ نشست با حضور نخبگان برگزار شد و از پیشکسوتان کشوری و ۲۱ پیشکسوت استانی تجلیل به عمل آمد. دو هزار نفر از همکاران رسانه ای از نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تصریح کرد: صدها برنامه، گفت و گو و مناظره در خصوص انتخابات در نمایشگاه برگزار شد که یکی از نقاط قوت آن تعامل بین اصحاب رسانه و کنش‌گران سیاسی بود.

مهدی پور با قدردانی از حضور اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد که سال آینده نمایشگاه در پاییز برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha