شکست تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل نیان الکترونیک‌ + فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور با نتیجه سه بر ۲ مغلوب نیان الکترونیک مشهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس و باحضور جمع زیادی از تماشاگران برگزار شد، میزبان در دست‌های اول و سوم به ترتیب با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۷ مقابل نیان الکترونیک به پیروزی دست یافت اما در سه دست دوم، چهارم و پنجم به ترتیب به نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ مغلوب این تیم مشهدی شد.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی خانگی و با وجود اینکه نمایش نسبتا خوبی به نمایش گذاشتند اما در نهایت این دیدار را با برخی اشتباهات فردی و نیز بازی خوب تیم نیان الکترونیک به این تیم مشهدی واگذار کردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این شکست که قضاوت آن برعهده «وحید پورکاشیان» به‌عنوان داور اول و «اسماعیل رزقی» داور دوم بود، با یک پله سقوط و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال قرار گرفت.

بازی بعدی تیم شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه هفته آینده، ۹ اسفند مقابل شهداب یزد خواهد بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha