۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85394602
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروانه هشت وکیل کثیرالشاکی در البرز تعلیق شد

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبر: 85394602
پروانه هشت وکیل کثیرالشاکی در البرز تعلیق شد

کرج- ایرنا - رییس کانون وکلا استان البرز از تعلیق پروانه فعالیت هشت وکیل در این استان طی ٢ سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایرنا، "علی اسداله پور " عصر چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع این تعلیقی ها ٢ پروانه مربوط به سال گذشته و ٦ پروانه مربوط به سال جاری است.

وی اضافه کرد: این تعلیقی ها به دلیل تعداد زیاد شاکی، قبل از ارجاع پرونده تخلف به دادگاه و صدور حکم انجام شده است و همچنین طی این مدت پروانه ٢ وکیل متخلف باطل شده است.

اسدالله پور اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۵۰ هزار خدمات مشاوره قضایی به صورت رایگان‌ به شهروندان ارائه و همچنین طی این مدت حدود یک هزار پرونده وکالت معاضدتی و تسخیری بررسی شده است.

رییس کانون وکلای البرز گفت: اکنون افراد نیازمند به وکیل که زیرپوشش بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید هستند، می توانند بر اساس تفاهم نامه از خدمات مشاوره ای و وکیل رایگان استفاده کنند.

اسداله پور یادآور شد: اکنون بیش ۳۰۰ نفر در کمیسیون های کانون وکلا و بیش از ٢ هزار وکیل پایه یک در این استان فعال و بیش از سه هزار وکیل عضو کانون وکلای این استان هستند.

رییس کمیسیون‌ معاضدت کانون وکلا استان البرز نیز دراین جلسه گفت: اداره معاضدت تنها رکنی است که کانون وکلا را به عموم‌جامعه و شهروندان‌ ارتباط می دهد و روزانه به طور متوسط ١٠٠ وکیل، خدمات معاضدتی به شهروندان ارایه می‌دهند.
"سعید اکبر زاده " اظهار کرد: اتاق معاضدت کانون وکلا ارتباط خوبی با شهروندان در زمینه ارائه خدمات دارد، اما در بخش هایی استقلال کانون وکلا مورد هجمه قرار می گیرد.

یکم تا هفتم اسفند به عنوان هفته وکیل مدافع نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha