تاج: فوتبال و تیمداری عاریتی نیست

گرگان- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم داشتن و تیمداری، عاریتی و قرضی دادنی نیست، با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوب در استان گلستان باید برای تیمداری در سطوح مختلف لیگ‌های کشور از همین استعدادها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا «مهدی تاج» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گلستانی اظهار کرد: در استان ۲ میلیون نفری گلستان، وجود ۲۰ بازیکن در لیگ برتر و سه لژیونر(سردار آزمون، احمد نوراللهی و وفا هخامنش) نشان از وجود استعدادهای زیاد در این استان است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مسوولان گلستان با همین جوانان تیمداری کنند و پله‌های ترقی را سپری و به لیگ‌های مختلف صعود کنند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل اصلی استان گلستان، فقدان سرمایه‌گذار و ضعف منابع مالی تیم هاست و تا زمانی که این مشکل حل نشود، نمی‌توان تیمداری کرد.

تاج افزود: یکی از اقدامات خوب اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان‌ تامین زمین‌ و اختصاص استادیوم‌های فوتبال استان به هیات‌های شهرستانی بدون مناقصه و با ترک تشریفات است که این اقدام در کمتر استانی انجام شده و انتظار داریم سایر استان‌ها نیز از گلستان الگو بگیرند.

وی یادآور شد: وجود یک تیم فوتسال در لیگ یک و ۲ تیم در لیگ ۲ کشور، نشان از وضعیت خوب فوتسال گلستان در سطح کشور دارد.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به وجود سواحل زیاد و قدرت‌بدنی بالا در ورزشکاران گلستانی‌ گفت: این استان یک تیم خوب در لیگ برتر ساحلی داشت که به علت مشکلات اسپانسری، واگذار شد و این برای استانی مانند گلستان‌ با ویژگی‌های ذکر شده در فوتبال ساحلی، بد است.

تاج اظهار کرد: در یزد که ساحلی وجود ندارد، نیمی از ملی‌پوشان تیم فوتبال ساحلی از این استان هستند، در صورتی که جای گلستانی‌ها خالی است.

وی بیان کرد: فدراسیون آمادگی دارد تا با توجه به ظرفیت‌های فوتبال ساحلی در گلستان مجوز حضور یک تیم فوتبال ساحلی در بخش مردان و یک تیم هم در بخش زنان در سطح لیگ برتر را بدهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha