هر دانشجو یک سفیر برای نقش‌آفرینی در انتخابات است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر دانشجو می‌تواند به عنوان یک سفیر برای نظام و انقلاب در انتخابات نقش‌آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدرضا طالبی روز چهارشنبه در جشن اعیاد شعبانیه و رای‌اولی‌ها در دانشگاه پیام نور بیرجند افزود: هیچ شکی نداریم دانشجویان همه، روز یازدهم اسفند با شور و شعف خاص و ویژه پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقبت شیطنت دشمن در ایام انتخابات باشیم اظهار کرد: نظام و انقلاب با خون هزاران هزار شهید به ثمر نشسته و مشارکت پرشور و گسترده در انتخابات نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشورا و مجاهدت‌های امام حسین(ع) و فرزندان ایشان بوده که در امتداد آن برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی بحث انتخابات است.

وی اظهار کرد: ۱۵ فروردین امسال مقام معظم رهبری در دیدار مدیران اجرایی نظام موضوع انتخابات را کلید زدند و چهار اصل مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را به مردم و مسئولان گوشزد کردند.

طالبی ادامه داد: اینکه معظم‌له از ۱۱ ماه قبل انتخابات امسال را بخاطر اهمیت زمانی و مقطعی آن مدنظر قرار دادند نشان از اهمیت این موضوع دارد زیرا در مراسم ارتحال امام (ره) در ۱۴ خرداد نیز فرمودند دشمن از همین الان توپخانه خود را به سمت انتخابات روشن کرده است.

وی عنوان کرد: این نشان می‌دهد دشمن با تمام توان به انتخابات ما ورود کرده تا بتواند ضربه‌ای به هر کدام از مولفه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری از جمله مشارکت، رقابت، سلامت یا امنیت وارد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمن در صدد ضربه زدن به هر کدام از این مولفه‌هاست و از ابتدای سال با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارد، انتخابات را هدف قرار داده و این هدف هم کاهش مشارکت است.

وی تاکید کرد: هرچه دشمن بتواند مشارکت مردم در انتخابات را تضعیف و پایین بیاورد دست و زبانش درازتر و جسارتش بیشتر خواهد شد، اگر انتخابات کمرنگ باشد بدون شک بدانید در حوزه محور مقاومت، سوریه و عراق و همچنین اقدامات تروریستی حملات دشمن چند برابر خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه هر جه انتخابات و مشارکت پررنگی داشته‌ایم دشمن عقب نشینی کرده است گفت: برعکس هر موقع مشارکت پایین بوده به نوعی جسارت دشمن و حملات از طرق مختلف بیشتر شده است.

وی افزود: در خراسان جنوبی با شناختی که از مردم، جوانان و نوجوان داریم و با برآورد مناظر خوبی که در روز ۲۲ بهمن مشاهده کردیم شکی نیست مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد، این استان در تمام ادوار انتخاباتی و مناسبت‌های ملی و مذهبی رتبه نخست کشور را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم به صورت پرشور و به منظور پشتیبانی از نظام و انقلاب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و گفتند نظام، انقلاب و رهبر را دوست دارند و حساب کوتاهی مسئولان را به حساب نظام و انقلاب نمی‌گذارند اما مطالبه مردم این است که مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تدبیر کنند.

وی با بیان اینکه نهال نوپای انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که روز به روز بارورتر می‌شود تصریح کرد: دشمنان با دیدن دستاوردهای عظیم نظام و انقلاب اسلامی سعی در معکوس نشان دادن آن دارد.

طالبی با اشاره به بخشی از دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه‌هایی از جمله انرژی هسته‌ای، تربیت پزشکان برتر دنیا، حوزه دفاعی و نظامی افزود: در استان‌هایی مانند خراسان جنوبی نیز دستاوردها و اقدامات عظیمی انجام شده اما دشمن در تلاش است از طریق رسانه خود این اقدامات را وارونه و ضعف‌ها را چندین برابر بزرگتر نشان دهد لذا مردم باید مانند همیشه مراقب و هوشیار باشند و فریب نخورد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی هم با بیان اینکه جوانان امروز جامعه نیاز به بستر نشاط‌آور دارند گفت: دانشگاه پیام نور تعامل بسیار خوبی با سایر دانشگاه‌های استان دارد.

محمد شبانی افزود: اکنون حدود ۶ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق بوده است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به انتخابات، اظهار کرد: با توجه به این تاکیدات و توجه ویژه معظم‌له به جوانان و نیروهای کارآمد، ایشان نسبت به دانشجویان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی تصریح کرد: رسالت جامعه دانشگاهی از سایر اقشار در بحث جهاد تبیین و تبیین گری دستاوردهای انقلاب اسلامی فرق دارد و باید کار کرده و اهمیت این حوزه را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: مولفه‌ها و شاخص‌ها مشخص است و بارها هم تاکید شده است، همکاران ما در دانشگاه پیام نور نیز نسبت به تولید محتوا مشغول فعالیت هستند.

شبانی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم شهیدپرور ایران در انتخابات است که باید آن را جدی بگیریم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha