رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: شرکت در انتخابات، باعث تقویت اتحاد ملی می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شاید یکی از جدی‌ترین آمال و آرزوهای هر ملتی، آرزوی دخالت در تعیین سرنوشت است چرا که مشارکت در انتخابات باعث تقویت اتحاد ملی می‌شود.

دکتر محسن مرادی روز چهارشنبه در همایش انتخاباتی- تشکیلاتی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: خوشبختانه به مدد نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه شرکت در انتخابات برای دخالت تعیین سرنوشت مهیاست و حضور ملت و مردم در انتخابات پیش رو تبلوری از اراده آنان در تعیین سرنوشت کشور است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با توجه به این که مجلس شورای اسلامی به واسطه اهمیتی که در تدوین قوانین، نظارت بر اجرای قوانین دارد و در راس امور است و نقش مجلس خبرگان رهبری در تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم و مورد تاکید است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: شرکت در انتخابات، باعث تقویت اتحاد ملی می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته، اساتید دانشگاه، نخبگان و مجموعه فرهیختگان دانشگاهی، بیشترین تاثیرگذاری را بر شکل‌گیری یک فرایند منطقی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و استفاده از حق طبیعی خود برای تعیین سرنوشت کشور دارند لذا بایستی در افزایش مشارکت حداکثری و آگاه سازی مردم تلاش کنند.

دکتر محسن مرادی افزود: ما بایستی بدانیم که رای هر فردی تنها یک رای و بی‌تاثیر نیست بلکه گاهی اوقات اثر و تبیین یک رای می‌تواند بیشتر و فراتر از یک رای باشد چرا که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگرچه این انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا مدتها ماندگار است.

وی ادامه داد: ما در انتخابات پیش رو با تمام همت و با تمام قوا شرکت خواهیم کرد و از همه کسانی که به دخالت در تعیین سرنوشت خود علاقه مند هستند و دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دارند دعوت می کنیم تا در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: شرکت در انتخابات، باعث تقویت اتحاد ملی می‌شود

رفع مشکلات کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این همایش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده در انتخابات پیش رو و انتخاب کاندیدای اصلح گفت: اگر امروز یک نارضایتی در اقشار مردم وجود دارد، راه حل آن رای ندادن و شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه بایستی در انتخابات شرکت کرد و به نامزدهای اصلح رای داد تا آنان بتوانند با وضع قوانی درست به حل مشکلات جامعه کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی مطلق با بیان این که در ادوار گذشته جوان‌هایی که در دانشگاه قصد ازدواج داشتند برای دریافت وام ازدواج با مشکل‌های بسیاری از جمله کم بودن مبلغ وام ازدواج و داشتن ضامن مواجه بودند و افراد کمی موفق به دریافت این وام می شدند افزود: برخی از نمایندگانی که در دوره پیش به مجلس راه پیدا کردند با تصویب قانون جوانی جمعیت و حمایت از ازدواج آسان و پایه‌گذاری آن، دولت را مکلف کردند که از ازدواج آسان حمایت کند و مبلغ آن طی ۲ سال اخیر به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و اکنون نیز مصوب شده تا پرداخت وام ازدواج به ۳۰۰ میلیون تومان نیز برسد.

وی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و راهیابی آنان به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان می‌تواند در رساندن صدای مردم به دولت و وضع قوانین خوب موثر باشد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha