دعوت جامعه ورزش برای حضور مردم در انتخابات

تهران- ایرنا- مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران یکی از رویدادهای مهم کشور و سرنوشت‌ساز کشور محسوب می‌شود که روز یازدهم در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

علیرضا پسندیده، رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی در اهمیت این کنش سیاسی گفت: جامعه بزرگ ورزش روستایی مثل همیشه تلاش می‌کند در سرنوشت کشور عزیزمان پای کار باشد.

همچنین عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرع و قانونی دانست و گفت: با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور سهیم خواهیم شد.

وی این را هم افزود: نرفتن پای صندوق‌های رای، نه تنها دل دشمن را شاد می‌کند بلکه ما را در تصمیم‌گیری‌های کلان دخیل نمی‌کند. ما اگر می‌خواهیم مطالبه‌گری کنیم و مساله‌ای را پیگیری کنیم، باید در انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم.

کلانتری سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی از دیگر مدیران ورزشی بود که در خصوص شرکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت آینده است. جامعه ورزش، جامعه بزرگ و تاثیرگذاری است و گفتمان غالب کشور، گفتمان ورزش است. من مطمئن هستم همه جامعه ورزش در انتخابات شرکت خواهند کرد و قطعا با رای خود، منجر به شکوفایی بزرگ در کشور خواهند شد.

بهنام حبیب‌زاده مومن، نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اعلام کرد: وظیفه بزرگ ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است، امیدوارم با حضور شکوهمند مردم بزرگ ایران، شاهد مجلس قوی و ایران قوی باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha