اکبری: اجازه ورود فساد به فدراسیون سوارکاری را نمی‌دهیم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: اجازه نمی‌دهیم که فساد در فدراسیون راه یابد تا انتخاباتی بی‌حاشیه را برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، عباسعلی اکبری روز شنبه سرپرست فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند فدراسیون سوار کاری اظهار داشت: سعی کردیم در کمال آرامش مقدمات لازم برای انتخابات را مهیا کنیم و به هیات‌های استانی سر و سامان دهیم. امیدواریم روز ۲۴ اسفند انتخابات عادلانه و قانونی برای تعیین ریاست فدراسیون سوارکاری برگزار شود تا برنامه‌ریزی خوبی را برای مخاطبین این رشته در چهار سال آتی داشته باشیم. مهم‌ترین ماموریت ما انتخابات است که از هیچ تلاشی برای آن دست نمی‌کشیم تا به بهترین نحو انجام شود.

وی درمورد حمله به فدراسیون توسط برخی افراد با سلاح سرد عنوان کرد: برخی پرونده‌ها در سنوات و دوره‌های گذشته وجود داشته است که حتی به تحقیق و تفحص مجلس هم راه یافت. اما پس از اینکه همکار ما مورد ضرب و شتم قرار گرفت، بلافاصله دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در جریان قرار گرفتند و پیگیر آن هستند تا متخلفین پیدا شوند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به دلیل حواشی زیاد این رشته عنوان کرد: برخی‌ها در این فدراسیون تخلفاتی انجام داده بودند که امروز در حال اصلاح آن هستیم. قطعا اجازه نمی‌دهیم که فساد در فدراسیون راه یابد تا انتخاباتی بی‌حاشیه را برگزار کنیم و پس از انتخاب یک مدیر لایق، روند سالمی پیش گرفته شود. ما ارتباط خاصی با نامزدهای انتخابی یا مدیران قبلی و دوستان آن‌ها نداریم که بخواهیم جهتی به انتخابات بدهیم. نه تنها دوستی بلکه عناد و دشمنی هم در روند ما جای ندارد که رفتار خاصی با کسی داشته باشیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha