۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85394035
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور است؛ مردم وظیفه خود را می‌دانند

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان، بصیرت و آگاهی را بهترین راه مقابله با توطئه‌ دشمن برشمرد و گفت: مردم ایران وظیفه خود را به خوبی می‌دانند و حضوری باشکوه در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در همایش رای‌اولی‌ها در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: مستکبران عالم از جمله شرق و غرب تلاش کردند انقلاب اسلامی را به زمین بزنند لذا توطئه‌های مختلف اعم از جنگ تحمیلی، راه‌اندازی جنگ‌های داخلی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند اما همه اینها با بصیرت و هوشیاری مردم ایران ناکام ماند.

وی با بیان اینکه زندگی همراه با آزادگی و حریت و کشته شدن برای رسیدن به عزت بهتر از ذلت است، افزود: برخی از کشورهای همسایه در مقابل استکبار بسیار ضعیف هستند اما در جمهوری اسلامی، مردم با وجود فشارهای زیاد همچنان پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور است؛ مردم وظیفه خود را می‌دانند

استاندار گلستان بصیرت و آگاهی را بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن برشمرد و یادآور شد: دشمن جنگ پیچیده شناختی را به راه انداخته و به دنبال ترویج ناامیدی است تا ملت مسلمان ایران را متوقف کند.

زنگانه با اشاره اینکه گلستان جزو چهار استان فقیر کشور است و برای جبران عقب‌ماندگی خود باید مسیر سختی را طی کند، خاطرنشان کرد: باید با اتحاد، همدلی و انسجام ۲۲۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ایجاد کنیم که تاکنون ۱۶۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری محقق و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است‌.

وی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در گلستان کمتر از میانگین کشوری بود که در دولت سیزدهم به میانگین کشوری رسید، ابراز داشت: دولت در راستای حل مشکلات مهم مردم گلستان بن‌بست‌شکنی کرد که یکی از این اقدامات، احیای خلیح گرگان بود.

استاندار گلستان اضافه کرد: با خشکی خلیج گرگان جنگل‌های هیرکانی، سلامت و محیط زیست استان گلستان مورد تهدید جدی قرار می‌گرفت لذا فرصت‌سازی لازم صورت گرفت و دولت طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان را با فوریت آغاز کرد.

زنگانه با تاکید بر اینکه منطقه‌ آزاد می‌تواند بزرگترین پروژه تحول‌آفرین در استان گلستان باشد، گفت: با استقرار دولت سیزدهم، شاخص‌های مختلف در گلستان بهبود پیدا کرده و این استان به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور است؛ مردم وظیفه خود را می‌دانند

مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این مراسم بر ضرورت حضور پرشور مردم به ویژه رای‌اولی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تاکید کرد و گفت: رای‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضور آنها پای صندوق‌های رای شور انتخاباتی را افزایش می‌دهد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم استاندار گلستان همراه با دانش‌آموزان به طور نمادین رای خود را در صندوق انداخت.

گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور است؛ مردم وظیفه خود را می‌دانند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha