انسداد محور کندوان تمدید شد

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت انسداد در محور کندوان به‌دلیل ادامه انجام عملیات لق‌گیری تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه دوم اسفند ماه تمدید شد.

یدالله جهان‌تاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت انسداد در محور کندوان به‌دلیل ادامه انجام عملیات لق‌گیری تمدید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تمام نشدن اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در محور کندوان، انسداد این محور به مدت ۲۴ ساعت تا پایان روز چهارشنبه دوم اسفند ماه تمدید شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و حفظ جان شهروندان این مهم در دستور کار قرار گرفت.

جهان‌تاب اضافه کرد: محور کندوان همچنان مسدود است و به محض هرگونه تصمیمات اتخاذ شده درخصوص بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انسداد محور کندوان تمدید شد

به گزارش ایرنا، محور کندوان ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه ۲۹ بهمن مسدود و براساس برنامه قرار بود این محدودیت ساعت ۲۴ بامداد سه‌شنبه دوم اسفند ماه امسال ادامه یابد اما به‌دلیل عدم اتمام عملیات، این محدودیت تمدید شد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha