ساحلی‌بازان میهمان سرکنسولگری ایران در دُبی

تهران- ایرنا- سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، به افتخار درخشش ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در مرحله گروهی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ دبی، ضیافتی را با حضور اعضای این تیم برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که پس از سه پیروزی در مرحله گروهی به یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی، صعود کرده است، دیشب در ضیافت شام سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی شرکت کرد. این ضیافت شام در باشگاه ایرانیان دبی به دعوت سرکنسول ایران برگزار شد.

پس از ضیافت شام در باشگاه ایرانیان، محمد سلیمانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با تمجید از ملی‌پوشان و تشکر از بازی‌های خوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی، از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم ملی ایران خواست تا با همین روحیه و انگیزه پیش بروند و با حضور در فینال به عنوان اولین تیم ملی که در یک فینال جام جهانی مرتبط با فوتبال حضور پیدا می‌کند، دل همه ایرانیان حاضر در ورزشگاه محل بازی‌ها در دبی و همچنین ایرانیان داخل و خارج از کشور را شاد کنند.

سلیمانی گفت: با بازی‌های خوبی که از ساحلی‌بازان دیدیم، ظرفیت موفقیت و قهرمانی برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران وجود دارد و نگاه‌ها به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حسابی جلب شده است و همه ایرانیان هر جا که باشند از تیم ملی حمایت می‌کنند.

در این ضیافت شام، علاوه بر اعضای سرکنسول ایران، جمعی از علاقه‌مندان به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم حضور داشتند.

با پایان یافتن مرحله‌ی گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی، طبق برنامه‌ی اعلام شده از سوی فیفا، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، روز پنجشنبه سوم اسفندماه به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

برزیل - ژاپن / ساعت ۱۵

بلاروس - پرتغال / ساعت ۱۶:۳۰

ایران - امارات / ساعت ۱۹

ایتالیا - تاهیتی / ساعت ۲۰:۳۰

دیدار رده‌بندی و فینال نیز بلافاصله روز بعد از نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه ۶ اسفند دیدار رده‌بندی ساعت ۱۷:۳۰ و دیدار فینال نیز ساعت ۱۹ در همان روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha