استاندار خراسان رضوی: مشهد نیازمند شهرک سینمایی است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت شهرک سینمایی مشهد با توجه به نیاز هنرمندان و سینماگران را می توان در دستور کار قرار داد، البته این موضوع نیازمند جانمایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه شب در دیدار با اهالی سینما در این استان افزود: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز هنرمندان «مجتمع‌های صنفی» راه‌اندازی شود.

وی اظهار کرد: تابلوی هنر و هنرمندی خوشبختانه در حوزه سینما، تئاتر و ادبیات کشور ما برجسته است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به راهبردهای مدیریتی نهاد عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: پیشگیری از التهاب در موضوعات گوناگون، حل موضوعات و جبران عقب ماندگی‌ها در استان و فراهم کردن زمینه‌های جهش و پیشرفت سه راهبرد مهم در خراسان رضوی است که بدین طریق می توان مسائل استان را مبتنی بر مزیت‌ها حل کرد.

وی با بیان اینکه احداث قطار سریع السیر، آزادراه حرم تا حرم و شهر فرودگاهی در راهبردهای ما قرار دارد، تصریح کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت وجود بارگاه منور رضوی یک مزیت ویژه دارد و این مهم در تمامی حوزه‌ها اثرگذاری دارد.

نظری ادامه داد: ظرفیت‌های طبیعی، زبان فارسی، وجود شخصیت‌های گوناگون، ظرفیت‌های معنوی، تاریخی، هنر و ادبیات از پتانسیل‌های این استان است. بر این اساس؛ اگر مشکلاتی در عرصه هنر وجود دارد باید مبتنی بر این ظرفیت‌ها مرتفع و حل شوند.

استاندار خراسان رضوی: احداث شهرک سینمایی مشهد نیازمند جانمایی است

گازرسانی به ۲۲۶ روستای استان

استاندار خراسان رضوی همچنین در نخستین گردهمایی معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان اظهار کرد: یک شبکه تخصصی فنی مدیریتی و منسجم در استان باید وجود داشته باشد تا خراسان رضوی به یک کارگاه بزرگ تبدیل شود.

یعقوبعلی نظری افزود: در ۲ سال گذشته گازرسانی به روستاهای استان در قالب طرح تحول روستایی در حال اجرا است و در این مدت ۲۲۶ روستای جدید گازرسانی شده است.

به گفته وی، باید به صورت سازمان‌ یافته و هم‌افزا در حل موضوعات استان عمل کنیم وگرنه به هدف اصلی خودمان نمی‌رسیم.

استاندار خراسان رضوی هر اقدام را تابعی از یک راهبرد یا استراتژی دانست و افزود: مدیریت برای موفقیت در ادامه مسیر باید تابعی از یک راهبرد باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسکن در زندگی مردم متذکر شد: مسکن سهم قابل توجهی از سبد هزینه خانوار را به خود اختصاص داده است که خیلی‌ها قادر به تامین آن نیستند، لذا دولت باید به کمک حل این مسئله بیاید.

نظری بر نقش مهم معاونین عمرانی فرمانداری‌ها در حل مسائل مردم تاکید کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات ما در حوزه مدیریتی است که با تدبیر و توانمندی این چالشها قابل حل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha