استاندار یزد: دشمن به دنبال امیدزدایی از جوانان است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: دشمن به دنبال امیدزدایی و ایجاد بی‌اعتمادی در بین نسل جوان است که با جهاد تبیین باید برای مقابله با آنها اقدام موثر انجام شود.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" سه‌شنبه شب در جشن بزرگ هفته جوان در سالن شهید صدوقی (ره) یزد افزود: جهاد تبیین خدمات نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان موجب شکست اهداف دشمن است.

وی با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) به اهمیت توجه به مسائل جوانان در یزد اشاره کرد و از خدمات و تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد.

این مسئول یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای امنیت را گرامی داشت و گفت: شهدا با خون خود برای کشور امنیت آفریدند.

فاطمی به اهمیت جلب مشارکت جوانان در بخش‌ها مختلف اجتماعی و واگذاری امور به آنها بر حسب ضرورت اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: تقویت تشکل‌های مختلف در حوزه جوانان جزو برنامه‌های مهمی است که در استان انجام می‌شود.

استاندار یزد: دشمن به دنبال امیدزدایی از جوانان است

"زهیر حاجی حسینی" با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) افزود: استان یزد در تشکیل نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه اول کشور را دارد.

در این جشن که اقشار مختلف و خانواده‌ها حضور داشتند برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار و تعدادی از خانواده شهدای امنیت تجلیل شدند.

استان یزد یک ملیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha