۲ اسفند ۱۴۰۲، ۶:۴۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85393493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح آموزشی آشنایی دانش بنیان ها با قوانین اقتصادی در البرز

کرج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان البرز از آغاز اجرای طرح آموزشی آشنایی دانش بنیان ها با قوانین اقتصادی در این استان خبر داد.

" مهدی عباسی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح شرکت های دانش بنیان با بسته های حمایتی، قوانین تولید، مناقصه و چگونگی بهره مندی از اعتبارات مالیاتی آشنا شوند.
وی بیان کرد: بسته های حمایتی ویژه شرکت های دانش بنیان، بهره مندی از اعتبارات مالیاتی ویژه شرکت های فناور و فرآیند جدید دانش بنیانی از محورهای موضوعی آموزشی در این طرح است.
عباسی یادآورشد: این طرح آموزشی به دنبال امضای تفاهم نامه مشترک پارک علم و فناوری البرز و مرکز آموزشی عالی امام خمینی (ره) در حوزه فناوری به اجرا درآمده است.


رییس پارک علم و فناوری البرز بیان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری به منظور بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی با هدف توسعه خدمات فناورانه بخش کشاورزی، امنیت غذایی، فناوری زیستی و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در استان البرز منعقد شده است.
رییس پارک علم و فناوری استان البرز، توانمند سازی علاقمندان راه اندازی کسب و کارهای نوپا از طریق برگزاری رویدادها و دوره‌های مشترک، شناسایی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، فناوری زیستی و امنیت غذایی در استان، جذب سرمایه ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و فناوری زیستی مستقر در استان البرز از برنامه های مهم این پارک برشمرد.

استان البرز حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha