۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85393397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلاجقه:‌ از همه رویدادهای محیط زیستی مجوزدار حمایت می‌کنیم

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از همه نمایشگاه های قانونی که در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود، حمایت می کند

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه روز سه شنبه اول اسفند ماه از نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران را اقدامی شایسته تقدیر دانست و به اهمیت و جایگاه ویژه ای که برای اصحاب رسانه قائل است، تاکید کرد.

در ادامه خبرنگاران حوزه محیط زیست در خصوص حفاظت از منابع طبیعی، گونه های گیاهی و جانوری و عملکرد سازمان به صیانت از این سرمایه های زیست محیطی سوالاتی مطرح کردند که ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست به اهتمام این سازمان در صیانت از محیط زیست کشور اشاره کرد.

سلاجقه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حمایت از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، به عنوان بزرگترین گردهمایی دوستداران محیط زیست کشور، که در ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه امسال در مصلی تهران با اعلام حمایت کتبی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست از تمامی نمایشگاه های قانونی که در حوزه محیط زیست برگزار می شود حمایت و نیز برنامه خود را برای حضور در این نمایشگاه تنظیم می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha