۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85393340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: بانک ها در کنار فعالان اقتصادی باشند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دستگاه های اقتصادی و بانک ها در شرایط کنونی باید در کنار فعالان اقتصادی باشند تا براساس اختیارات قانونی تسهیل گری های لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین، اظهار کرد: یکی از عمده ترین مطالبات مردم در شرایط فعلی موضوعات اقتصادی است و یکی از الزامات برای اثرگذاری در این حوزه توجه به رشد و توسعه ظرفیت های اقتصادی است.

وی تاکید کرد: در حفظ اشتغال، فعالان حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی دشواری های زیادی را متحمل می شوند و به همین جهت از تمامی فعالان اقتصادی استان به دلیل حفظ فرصت های شغلی تشکر و قدردانی می کنیم.

به گفته اعلایی، اقتصاد به معنای پرداخت تسهیلات و موارد مشابه این موضوع نیست و در این جلسه باید موضوعات کلان و سیاست گذاری های مسیرهای توسعه ای استان مطرح شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این استان اتفاقات خوبی در زمینه حمایت از تولید انجام می شود و سرمایه گذاری های خوبی نیز در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، بهداشت و درمان در حال انجام است که می تواند آینده قزوین را درخشان و شکوفاتر از وضعیت فعلی کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی فعالیت های انجام شده برکات غیراقتصادی هم داشته، تاکید کرد: با حمایت های حوزه بانکی در تامین تجهیزات تشخیصی بخش بهداشت و درمان، سرمایه گذاری های خوبی انجام شده و منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم منطقه نیز شده است تا جایی که دیگر نیازی نیست برای تشخیص برخی از بیماری های خود به تهران بروند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال، اوضاع مقایسه ای قزوین در مقایسه با استان های دیگر و میانگین کشوری مناسب است.

استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات، تاکید کرد: انتخابات از فردا با اعلام نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته وارد فاز عملیاتی شده و تبلیغاتشان نیز به زودی آغاز می شود و امیدواریم مردم با دقت در انتخاب خود و حضور در پای صندوق های رای برای اعتلای بیش از پیش استان قدم بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha