۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85393307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هفدهمین جشنواره ادبی شعر «روح الله» بهار ۱۴۰۳ برگزار می شود

اصفهان- ایرنا- هفدهمین جشنواره ادبی شعر «روح الله» که قرار بود اسفندماه سال جاری برگزار شود به بهار ۱۴۰۳ موکول و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تمدید شد.

به گزارش ایرنا، مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان گفت: به منظور ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی(س) هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله را در اصفهان برگزار می کند.

مهدی بنکدار افزود: با تصمیم شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره در هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی ادامه داد:بخش اصلی این جشنواره عبارت از الهام از اندیشه و سیره عملی امام خمینی(ره) در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مقاومت اقتدار ملی است بخش ویژه ای نیز به شعر کودک و نوجوان اختصاص یافته است.
بنکدار خاطرنشان کرد: محدودیتی در انتخاب قالب های شعری وجود ندارد اما آثار ارسالی نباید در هیچ کتاب، مجله و رسانه ای منتشر شده باشد و یا برگزیده دیگر جشنواره ها باشند ضمن اینکه هر شاعر در هر بخش فقط سه اثر می تواند ارسال نماید.

وی اضافه کرد:آثار ارسالی باید از طریق پست و در برگه A۴ و به صورت یک رو تایپ شده و به دبیرخانه جشنواره، الزاماً ارسال شود و یا از طریق سایت نشانی https://isf.icpikw.ir یا http://hamayesh.imam-khomeini.ir/poem-roohollah۱۷، به صورت فایل ورد با فرمت docx بوده و با حجم حداکثر یک مگابایت بارگذاری شود.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان افزود:دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورنده و یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha