نساجی - مس رفسنجان؛ شاگردان آلکاراز به دنبال ثبت سومین برد

ساری - ایرنا - لوکاس آلکاراز و بازیکنانش در تیم فوتبال نساجی مازندران بعدازظهر امروز روی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف مس رفسنجان می‌روند تا با ثبت سومین برد فصل فاصله‌شان از قعر جدول را بیشتر کنند و با سبقت از پیکان در جدول و یک پله صعود، رتبه سیزدهم را در اختیار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور بعدازظهر امروز چهارشنبه با انجام چهار مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از تیم فوتبال مس رفسنجان میزبانی می‌کند.

نساجی که نیم‌فصل نخست را کابوس‌وار و با قعرنشینی مستمر پشت‌سر گذاشته بود، پس از روی کار آمدن لوکاس آلکاراز با نشانه‌هایی از تغییر در مسابقات حاضر شد و هواداران را تا حدودی نسبت به بقا در لیگ امیدوار کرد. این تیم پس از برگزاری اردوی آماده‌سازی و برگزاری چند مسابقه تدارکاتی، نیم‌فصل دوم را با کسب یک امتیاز از تساوی خارج از خانه مقابل پیکان آغاز کرد و توانست پس از مدت‌ها قرار داشتن در رتبه پانزدهم، یک پله در جدول صعود کند و در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

هواداران نساجی که تیم محبوب‌شان نیم‌فصل نخست را با یک تساوی خارج از خانه و صعود یک پله‌ای در جدول آغاز کرد، امیدوارند امروز سومین برد فصل را در قائمشهر جشن بگیرند. تا جایی که لوکاس آلکاراز نیز دیروز در نشست خبری پیش از مسابقه ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه، اعلام کرد که زمان پیروزی این تیم فرا رسیده است.

نساجی‌چی‌ها آخرین بار ۱۸ آذر، یعنی ۷۳ روز پیش طعم برد مقابل حریف را در هفته دوازدهم مسابقات مقابل مهمان جنوبی‌شان یعنی استقلال خوزستان چشیدند و حالا با روی کار آمدن سرمربی جدید منتظر کسب سومین برد در لیگ بیست‌وسوم و افزایش فاصله از قعر جدول با صعود به رتبه سیزدهم هستند.

نساجی و صنعت نفت آبادان هر ۲ در جدول ۱۱ امتیازی هستند و نماینده مازندران به لطف تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از آبادانی‌ها در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته است. تیم سیزدهم جدول نیز پیکان است که با ۱۲ امتیاز یک پله بالاتر از نساجی قرار دارد. همین اختلاف یک امتیازی نیز برای نساجی این فرصت را ایجاد می‌کند که نیم‌نگاهی به سیرجان داشته باشد و در صورت پیروز نشدن پیکان، با برد مقابل مس رفسنجان رتبه سیزدهم جدول را تصاحب کند.

نساجی - مس رفسنجان؛ شاگردان آلکاراز به دنبال ثبت سومین برد

پیکان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز باید در سیرجان به مصاف تیم ششم جدول یعنی گل‌گهر برود و برای حفظ رتبه‌اش در جدول یا حتی صعود یک پله‌ای تلاش کند. اما با توجه به فاصله فنی و کیفی پیکان و گل‌گهر و همچنین میزبانی سیرجانی‌ها، احتمال شکست پیکان وجود دارد. در صورتی که پیکان مسابقه امروز را با تساوی یا شکست پشت‌سر بگذارد، نساجی با یک برد می‌تواند از پیکان سبقت بگیرد و خود را به رتبه سیزدهم جدول برساند تا روند صعودی که از هفته نخست نیم‌فصل دوم آغاز شد در این هفته نیز ادامه یابد.

نساجی امروز با توجه به میزبانی‌اش از مس رفسنجان این فرصت را دارد که از حضور پرتعداد هوادارانش بهره بگیرد. به همین دلیل نیز باشگاه نساجی همه بلیت‌های این مسابقه را برای هواداران رایگان کرد تا حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند. ضمن این‌که مانند چند مسابقه اخیر ورود بانوان نیز به ورزشگاه آزاد است.

نساجی مازندران و مس رفسنجان علاوه بر مسابقاتی که در لیگ آزادگان با هم داشتند، تا کنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ۲ بار نساجی و ۲ بار مس رفسنجان موفق به کسب برد شدند و سه دیدار نیز با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید.

نساجی در هفت مسابقه لیگ برتری‌اش مقابل مس رفسنجان تا کنون موفق به کسب برد در زمین خانگی‌اش نشد و هر ۲ شکست این تیم مقابل مسی‌های شهر رفسنجان در دیدارهای خانگی‌شان رقم خورد. اما نقطه مقابل این آمار هم برای نساجی صدق می‌کند؛ زیرا هر ۲ برد لیگ برتری نساجی مقابل مس رفسنجان در زمین حریف ثبت شد که مربوط به نیم‌فصل دوم لیگ بیستم و نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ویکم است.

سه دیدار اخیر این ۲ تیم نیز در لیگ بیست‌ودوم و نیم‌فصل نخست فصل جاری مسابقات فوتبال کشور با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید. با این حساب نساجی امروز برای ثبت نخستین برد لیگ برتری مقابل مس رفسنجان نیز به میدان می‌رود.

دیدار امروز نساجی مازندران و مس رفسنجان را پیام حیدری داوری می‌کند و حسن ظهیری، وحید سیفی و حسین زمانی نیز حیدری را در قضاوت مسابقه همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha