سرمربی گل‌گهر: هر بازی ما حکم یک فینال دارد + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه تمامی تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور هدف خاصی را دنبال می‌کنند، گفت: برخی برای بالا و میانه جدول رده بندی می‌جنگند لذا هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر کشور افزود: ما باید در همه این بازی‌ها سخت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بازی خیلی مهمی با تیم پیکان داریم اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل فولاد، بسیار خوب و مهم است که بتوانیم این بازی هم برنده شویم، بازی راحتی نیست و انتظار بازی بسیار سختی برابر پیکان داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: احتیاج داریم که بهترین نمایش خود را برای گرفتن سه امتیاز این بازی داشته باشیم و اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم، اشتباه بزرگی است لذا از بازیکنان می‌خواهم ضمن داشتن تمرکز لازم، ۱۰۰ درصد خود را برای این مسابقه بگذارند.

وی ادامه داد: این باور و کیفیت لازم برای پیروزی در این مسابقه را داریم و اطمینان دارم که بازیکنان ما بهترین خود را به نمایش می‌گذارند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۳۰ فردا چهارشنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف پیکان تهران می‌رود.

شاگردان اوزونیدیس با ۲۶ امتیاز در رتبه ششم و شاگردان رضا عنایتی نیز با ۱۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور(جام خلیج فارس) قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha