وزیر فرهنگ: ایرنا پیشگام حوزه خبر و خبررسانی است+ فیلم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: من از همه رسانه‌ها و همکاران خوب خودم در خبرگزاری ایرنا تشکر می‌کنم که الحمدالله در این دوره جدید پیشگام حوزه خبر و خبررسانی بوده‌اند.

محمدمهدی اسماعیلی عصر سه‌شنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: هدف من و همکارانمان این بود که به دو موضوع برسیم؛ یکی این‌که نشاط را به جامعه رسانه‌ای مان برگردانیم که شاهد این نشاط در نمایشگاه هستیم و افراد می‌آیند و گفت وگو می‌کنند. دومین هدف ما هم این شعاری است که دولت در بحث آزادی بیان و اندیشه داده و نمایشگاه محل تبلور آن است.

وی افزود: در دوره‌های قبل، غالبا قهرها و آشتی‌هایی داشتیم، در این دوره، عمده گروه‌ها و جریان‌ها و اصحاب رسانه آمده و استقبال کرده‌اند.

اسماعیلی ادامه داد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم. همین فضای گرم گفت و گو که پدید آمده برای همه ما مایه مباهات است و من از همه رسانه‌ها و همکاران خوب خودم در خبرگزاری ایرنا به طور ویژه تشکر می‌کنم که الحمدالله در این دوره جدید پیشگام حوزه خبر و خبررسانی بوده‌اند و مشقت‌های زیادی را هم متحمل شده‌اند.

وی درباره شعار نمایشگاه امسال هم با عنوان «نجستم همیشه جز از راستی» گفت: این همان اخلاق حرفه‌ای است که ما در حوزه خبر دنبال آن هستیم. انشالله حاکم شود و رسانه‌های ایران پیشتاز اخلاق‌مداری در میان رسانه‌ها باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلای تهران حاضر شد و از غرفه‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha