۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85393147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت افزون بر ۱۱ هزار  داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد و دکترا در یزد

یزد - ایرنا - نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد با اشاره به برگزاری آزمون سراسری دوره‌های ارشد و دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در چهارم اسفندماه سال جاری افزود: در این ۲ آزمون مجموعا ۱۱ هزار و ۱۰ داوطلب در استان باهم رقابت می کنند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه یزد، " سیدمحسن میرحسینی " افزود: این آزمون ها در ۲ نوبت صبح و عصر با حضور ۲ هزار و ۵۰۶ داوطلب در مقطع دکتری و در دوره کارشناسی ارشد هشت هزار و ۵۰۴ داوطلب برگزار می شود

وی اظهار کرد: آزمون دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۱۱۳ رشته گرایش و ۷ گروه آزمایشی، عصر روز جمعه و آزمون کارشناسی ارشد در رشته‌های اصلی، (۷۱ رشته ) در نوبت صبح و در رشته‌های شناور (۶۶ رشته ) عصر روز جمعه ۴ اسفندماه بر پا می شود.

میرحسینی با بیان اینکه امسال در استان علاوه بر شهر یزد در حوزه‌های اردکان و میبد هم آزمون ارشد و دکتری برگزار می‌شود گفت: در شهر یزد، آزمون ارشد در نوبت صبح، علاوه بر دانشگاه یزد در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علم و هنر ، دانشکده فنی شهید صدوقی و ۲ مدرسه از آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: حوزه امتحانی تمام داوطلبان آزمون عصر روز جمعه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در شهر یزد، در محل دانشگاه یزد است.

میرحسینی گفت: محل برگزاری آزمون ارشد نوبت صبح خواهران، در سالن‌های غدیر، فجر و توحید و برادران در پردیس علوم ، کارشناسی ارشد نوبت عصر نیز داوطلبان در سالن فجر و عصر روز جمعه، داوطلبان زن در آزمون دکترا در سالن غدیر و توحید و داوطلبان مرد آزمون دکترا در پردیس علوم است.

وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند آنرا دریافت کنند.

میرحسینی یادآور شد: باجه رفع نقص نیز از روز چهارشنبه، دوم اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ بعدازظهر به این مکان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha