مردم لرستان همواره در صحنه های انتخابات پیش قدم هستند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مردم این استان همواره در صحنه های انتخابات پیش قدم هستند و این خطه جزو استان های پرمشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز سه شنبه در دومین همایش اقشار نخبگان، فرهنگیان و حلقه های میانی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: لرستان یک استان شناسنامه دار و تاریخی در ایران اسلامی است و زندگی بشر در بخش هایی از این منطقه چندین هزار سال قدمت دارد و در یکصد سال اخیر علمای بزرگی از این دیار برخواسته اند.

وی با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی با تمام قوا حضور داشتند و تاکنون ۶ هزار و ۵۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، افزود: پس از انقلاب اسلامی مردم این استان در دفاع از کشور پیشتاز بوده و در اغتشاشات سال گذشته و دفاع از حریم نظام ۱۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: لرتباران به شجاعت و رفاقت شهرت دارند و هرگاه نظام به وجود لرتباران نیاز داشته حضور داشته اند.

زیویار با بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ در نهایت با حماسه ۹ دی ختم پیدا کرد، لرستانی ها در هشتم دی حضور داشتند، عنوان کرد: حضور مردم در تمامی صحنه ها مثال زدنی است.

وی بیان کرد: در صحنه انتخابات نیز همواره پیش قدم بوده و مردم این استان با حضور در پای صندوق های رای جزو استان های پر مشارکت محسوب می‌شوند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان در وفاداری خود را نشان داده اند، ادامه داد: لرستان‌ سرزمین مردمانی است که به عشق وطن و حضور در صحنه های مختلف در محافظت از ارزش ها جزو صادق تربن افراد بوده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha