۶ هزار و ۷۰۰ پروژه آموزشی در دولت سیزدهم تکمیل و احداث شده است

تهران - ایرنا - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت سیزدهم ۶ هزار و ۷۰۰ پروژه با ظرفیت حدود ۳۱ هزار کلاس درس تکمیل و احداث شده است.

حمیدرضا خان محمدی امروز در بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا اظهار کرد: ۶۰ درصد این پروژه‌ها در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هستند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که دراستان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، مناطق حاشیه‌ای خراسان رضوی، کردستان، کرمان، خوزستان و هرمزگان بیشترین تعداد کلاس تحویلی را در دولت سیزدهم داشتیم و این نگاه دولت را می‌رساند که شعار عدالتی که داده در این موضوع کاملا پیداست.

مشارکت خیرین به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اتفاق بسیار مهم جز دستاوردهای این دولت جلب مشارکت خیرین است که در دولت سیزدهم به عدد حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده یعنی یک رشد تقریبا ۲.۵ برابری داشته است.

خان محمدی ادامه داد: اکنون با همه مشکلات اقتصادی و تنگناها مردم در کنار مدرسه سازی می‌آیند و این مشارکت مردم و دولت را نشان می‌دهد که جز شعارهای اصلی دولت سیزدهم است که رئیس جمهور اعلام کردند باید در کنار مردم باشیم و نقش هدایتگری، تسهیل‌گری و تنظیم‌گری را داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha