بیشترین تعداد دستگیری تروریست‌ها را داشتیم

تهران - ایرنا - سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس از خون شهدا نخواهد گذشت، گفت: امسال بیشترین تعداد دستگیری تروریست‌ها را داشتیم

به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی روز سه‌شنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از خون شهدای کشور به خصوص شهدای فراجا نخواهیم گذشت و تروریست ها را در هرکجای جهان دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به دیپلماسی فعال انتظامی در حوزه بین الملل گفت: ارتباط خوبی میان دستگاه انتظامی کشور و پلیس بین الملل و پلیس کشورهای دیگر برقرار شد و تعاملات دوجانبه و چندجانبه در حال افزایش است.

معاون اجتماعی فراجا همچنین با بیان اینکه امسال بیشترین میزان شهدا به خصوص در مناطق مرزی را داشتیم افزود: این مسئله نشان از قاطعیت پلیس در مقابله با قاچاقچیان و تروریست ها و فعالیت بیشتر این افراد دارد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تحرکات در مرزها به خصوص مناطق شرقی کشور به شدت افزایش یافته است و با توجه به اینکه کنترل بخش اعظم مناطق مرزی بردوش انتظامی و مرزبانی است، شاهد حملات متعدد و شهادت فرزندان عزیزمان بودیم.

سردار منتظرالمهدی درباره ارتقای امنیت مرزها و پاسگاههای مرزی نیز تاکید کرد: به طور حتم فراجا برای ارتقای توانمندی و امنیت پاسگاههای مرزی برنامه دارد و نخستین اولویت ما نیز توسعه زیرساخت و تجهیزات سنگین است.

وی همچنین در پاسخ به تحولات در فراجا و معماری جدید این دستگاه انتظامی گفت: مطالعات کامل انجام شده و تحولات و تغییرات در آینده نزدیک در ساختار، زیرساخت و بدنه و ماموریت فراجا اعمال خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha