اصولی: انتخاب قطبی در تیم ملی بر عهده قلعه‌نویی است + فیلم

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: روال کار این است که سرمربیان تیم‌های ملی را فدراسیون تعیین کند و قرارداد ببندد و در ادامه انتخاب اعضای کادرفنی بر عهده سرمربی است.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های کشور در رابطه با تیم ملی فوتبال ایران گفت: قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است و طبق توافقات صورت گرفته تا جام جهانی ٢٠٢۶ همکاری ما با وی ادامه دارد و از او حمایت می‌کنیم. در این مسیر قرار است جوان‌گرایی صورت بگیرد و نقاط ضعف و قوت ما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و رفع می‌شود.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی در قطر نمایش خوبی داشت. این تیم در بخش فنی و مدیریت کادرفنی نمره قبولی را گرفته، هر چند نتیجه قابل قبول نبوده و واقعا تاسف می‌خوریم که چرا نتوانستیم بعد از پیروزی مقابل ژاپن و شادی که به جامعه تزریق شد در بازی با قطر به برتری دست پیدا کنیم و در ادامه به قهرمانی برسیم و واقعا شرمنده مردم شدیم.

اصولی ادامه داد: فوتبال همین است و جذابیت آن به این است که قابل پیش‌بینی نیست. قطری که قهرمان شد را ٢ ماه پیش ۴ بر صفر بردیم یا در جام جهانی آرژانتین که به قهرمانی رسید برابر عربستان شکست خورد و همان عربستان که قهرمان جهان را برد خیلی زود حذف شد. هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور افشین قطبی در کادر تیم ملی فوتبال گفت: روال کار این است که سرمربی تیم‌های ملی را فدراسیون تعیین کند و قرارداد ببندد و در ادامه انتخاب اعضای کادرفنی بر عهده سرمربی است که بعد از بحث و بررسی و سنجیدن شرایط قرارداد مربیان با فدراسیون به امضا می‌رسد.

اصولی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی اظهار داشت: ما در این رشته جذاب حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تا کنون نیز در مسابقات جام جهانی نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم این نمایش ادامه دار باشد و تیم ملی در پایان این مسابقات روی سکو برود و باز هم افتخار آفرینی کند.

وی در رابطه با روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: سال ١۴٠٣ یک سال فوتسالی‌است. در اوایل سال ما مسابقات جام ملت‌های آسیا را در تایلند در پیش رو داریم و به دنبال جبران نتیجه دور قبل هستیم. ۶ ماه بعد از این مسابقات تیم ملی مسابقات جام جهانی در تاشکند را پیش رو خواهد داشت. ما برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها برنامه ریزی کردیم و قرار است دیدارهای تدارکاتی خوبی را در پیش داشته باشیم تا حضور خوب و موفقی در مسابقات داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha