۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85392958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه  هزار مترمربع برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی کاشان اختصاص یافت

کاشان - ایرنا - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: با هدف سهولت دسترسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به امکانات تبلیغاتی و رعایت عدالت،۳ هزار مترمربع فضای متناسب برای تبلیغات انتخاباتی در سطح این شهر جانمایی شده است.

حمیدرضا ممیز روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین روزهای منتهی به پایان سال و لزوم جلوگیری از ایجاد منظر عمومی نازیبا در ایام نوروز، شهرداری کاشان ‌کوشیده است، همچون دوره‌های گذشته، مکان‌هایی را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر بگیرد.

وی اظهار کرد: خیابان‌های شهید رجایی، آیت‌الله کاشانی، باباافضل، شهید آیت‌الله بهشتی، امیرکبیر، ملامحسن فیض و برخی میدان‌های اصلی شهر از جمله مکان‌هایی است که برای فضاهای تبلیغات انتخاباتی اختصاص یافته و انتظار است که طرفداران نامزدها، اقلام تبلیغاتی را فقط در مکان‌های تعیین شده، نصب کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان با اشاره به آغاز رسمی زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم اسفند بیان کرد: مدیریت شهری و از جمله سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، اقدام‌های لازم را برای آماده‌سازی و تعیین فضاهای متناسب برای نامزدها در زمان مقرر انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان، رعایت اصل عدالت و همچنین جلوگیری از مخدوش شدن سیما و منظر شهری است، گفت: گروهی به منظور حذف نازیبایی‌ها و تبلیغات در فضای غیرقانونی در شهرداری کاشان تشکیل شده که با هماهنگی مسئول تخلفات انتخابات شهرستان اقدام به مقابله با ناهنجاری‎‌ها می‌کند.

زمان رسمی تبلیغات انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از ساعت ۱۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند آغاز می‌شود و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دارد.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha