۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85392794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعزیرات زنجان بر بازار شب عید نظارت می‌کند

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85392794
تعزیرات زنجان بر بازار شب عید نظارت می‌کند

زنجان - ایرنا -مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار شب عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می‌شود.

رضا مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از روز شنبه پنجم اسفند آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می شود.

مظفری افزود: در این طرح بر واحدهای صنفی مرتبط با معیشت مردم نظارت و با متخلفان برخورد می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد آرامش در بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انتظار می رود بازرسان گزارش تخلفات را بدون اغماض به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

به گفته مظفری، آغاز این طرح در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی و کمیته اقدام مشترک تصویب شده و بر این اساس حمایت قضایی و تعزیراتی از بازرسان به وسیله روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برخورد جدی با کم فروشی،‌ خاطر نشان کرد: در این راستا به پرونده تخلف کم فروشی مبل سازی به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال و درج نکردن قیمت در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه پس از بررسی پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را برای کم فروشی به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اضافه کرد: شعبه همچنین متخلف را برای صادر نکردن صورتحساب ۲۰ میلیون ریالی، ۲۵۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: این گزارش را بازرسان اتاق اصناف پس از شکایت شاکی، تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha