۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85392780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس سیزدهم تایید صلاحیت شدند

خرم آباد – ایرنا - وزیر کشور گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج بررسی ها تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی در بدو ورود به خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: پس از سه ماه مهلت بررسی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و بر اساس نتایج نهایی، بیش ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب، تاییدشدند.

وی تصریح کرد: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

وزیر کشور با بیان اینکه شور و نشاط و رقابت خوبی در فضای انتخاباتی کشور شکل گرفته است افزود: امید می رود ملت ایران حماسه دیگری در اسفندماه بیافرینند که نشانه خوبی از عزت و اقتدار مردم و دست ردی بر سینه دشمنان خواهد بود چراکه برای سیاه نمایی و مایوس کردن مردم تلاش می کنند.

وحیدی اضافه کرد: همه زیرساخت های برگزاری انتخابات بررسی و انجام شده و امور مربوط به این رویداد با روند خوبی در حال اجرا است.

وی همچنین گفت: گزارش برخی طرح های استان از جمله ایجاد یک هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی ارائه شده است که به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت موجود اضافه می شود.

وحیدی همچنین در خصوص ساختمان نیمه کاره استانداری لرستان گفت: این طرح نیز به دلیل مشکلات اعتباری از سال های قبل معطل مانده است که در صحبت با استاندار لرستان راه حلی برای تعیین تکلیف آن پیدا شد و امید می رود در برنامه زمان بندی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: خط آهن خرم آباد – دورود نیز جزو نیازهای مردم لرستان و یک موضوع مهم و ارزشمند می باشد که روند اجرای این طرح در مرحله اول خوب بوده و هم اکنون در ۱۲ نقطه کارگاه ایجاد شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha