کیومرث‌ هاشمی: طرح یاران شهید سلیمانی کمک زیادی به رشته‌های پارالمپیکی می‌کند

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، گفت: طرح شهید سلیمانی برای شناخت ورزشکاران جانباز و توان‌یاب و رساندن آنان به مسیر قهرمانی، طرح خوب و قدرتمندی است که کمک شایانی به رشته‌های پارالمپیکی می‌کند.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ورزش سپاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فعالان ورزش در سپاه و بسیج بسیار توانمند کار خود را دنبال می‌کنند و با طرح‌های مختلف، نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی و آماده‌سازی زیر مجموعه‌های خود دارند. باید از مجموعه سپاه تشکر کنم که از طریق ورزش به دنبال قوی‌تر شدن ایران اسلامی است و ما می‌خواهیم با تعمال بیشتر، خدمات بیشتری به مجموعه ورزش سپاه داشته باشیم.

وی افزود: نظرم این است در برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور که به تصویب شورای عالی ورزش با حضور رئیس جمهور رسیده است، یک بخش برای نیروهای مسلح و خاص‌تر برای سپاه و بسیج ببینیم، چراکه ظرفیت‌های خوبی دارند.

کیومرث‌ هاشمی: طرح یاران شهید سلیمانی کمک زیادی به رشته‌های پارالمپیکی می‌کند

هاشمی در مورد طرح یاران شهید سلیمانی که مختص جانبازان است و تاثیر آن در رشته‌های پارالمپیکی، بیان کرد: در رشته‌های پارالمپیک یکی از وظایف ما خدمت‌رسانی به ورزشکاران جانباز و توان‌یاب است که در سراسر کشور تلاش می‌کنند، اما محدودیت‌هایی وجود دارد که شاید دسترسی به آنان سخت و قهرمان شدن آنان سخت‌تر باشد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: نیاز است برای شناسایی این عزیزان تلاش بیشتری شود تا طرح یاران شهید سلیمانی که طرح بسیار خوبی است با همکاری دستگاه‌های دیگر، با قدرت پیش برود. با استمرار این طرح می توانیم شاهد حضور قهرمانان زیادی در رشته‌های پارالمپیکی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha