۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85392570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور بانوان اصفهانی در بازی‌های فوتبال لیگ برتر بررسی می‌شود
عکس تزئینی است

اصفهان-ایرنا-مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با حضور بانوان در ورزشگاه‌های این استان هنگام برگزاری مسابقات فوتبال مشکلی نداریم و حضور آن ها در بازی های لیگ برتر ورزشگاه بررسی می‌شود.

جواد محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان، فولاد شهر و بازی‌های لیگ برتر افزود: ورود بانوان به ورزشگاه ها یک موضوع ملی است که بخشی از آن به استان اما بخش زیادی به شرایط ملی بر می‌گردد.

وی افزود: در بررسی ها و بازدیدهای میدانی بازی‌ها بخصوص مسابقه بین تیم های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان تلاش‌ها شد که بانوان هوادار بدون کمترین دغدغه به ورزشگاه بروند و در آینده نیز در صدد هستیم که با توجه به فضای ایجاد شده و نیز رفع نواقص، اقداماتی دراین زمینه انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: این مورد در ورزشگاه فولادشهر هم بررسی شده است تا در آینده یک فضای امن برای حضور بانوان فراهم شود.

وی همچنین در مورد بازی الهلال و سپاهان گفت: اعتقاد دارم تیم سپاهان در شرایط هیجانی قرار گرفت، در صورتی که نیمه نخست را بسیار خوب و منطقی برابر تیم حریف با بازیکنان ستاره و سرشناس بازی کرد.

محمدی بیان داشت: اگر بازیکنان دقت کرده و هیجانی نمی‌شدند و خوب بازی می‌کردند، ما نتیجه برد را در نیمه دوم حفظ می‌کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

به گزارش ایرنا، بازی الهلال عربستان و سپاهان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، از نخستین بازی‌های مهمی بود که با حضور بانوان هوادار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha