جبیره: آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است/ با حسینی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برخی تیم‌ها برابر یک تیم با مشکل روبه‌رو می‌شوند و کار برای آنها سخت می‌شود و آلومینیوم نیز گربه سیاه پرسپولیس است.

رضا جبیره مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص پیروزی این تیم برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: نمایش خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا داشتیم و شاهد یک بازی جذاب و جان‌دار از دو تیم بودیم. خدا را شکر با توجه به آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم پیش رفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم. بازیکنان تیم غیرت گذاشتند و با کمک هواداران موفق شد این برد را رقم بزنیم.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس در این سال ها به هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم اراک نباخته است، گفت: این موضوع در فوتبال مرسوم است. برخی تیم‌ها برابر یک تیم با مشکل روبه‌رو می‌شوند و کار برای آنها سخت می‌شود. آلومینیوم نیز گربه سیاه پرسپولیس است. خدا را شکر در این چند سال آلومینیوم نتایج خوبی برابر تیم بزرگ پرسپولیس گرفته است و این تیم را همواره دچار دردسر کرده است.

مهاجم آلومینیوم اراک در واکنش به این که این تیم در این فصل دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان را شکست داده است، بیان کرد: این پیروزی‌ها همگی لطف خداست. این دو تیم نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز مدعی هستند و بردن آنها کار هر تیمی نیست اما خدا را شکر ما موفق شدیم این اتفاق را در این فصل برابر پرسپولیس و سپاهان رقم بزنیم. برد در این بازی‌ها معمولا در خاطرات می‌ماند. با توجه به اسم و رسم این دو تیم بازی در مقابل آنها باعث می‌شود شما با انگیزه تر شوید. ما نیز با برنامه‌ریزی و تمرکز بالایی که داشتیم موفق شدیم این نتایج را بگیریم.

جبیره: آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است/ با حسینی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

جبیره در خصوص تقابل آلومینیوم اراک در هفته جاری با استقلال خوزستان گفت: همیشه مهم‌ترین دیدار بازی‌ای است که شما در پیش دارید. بازی سختی برابر استقلال خوزستان خواهیم داشت. شاید این تیم در قعر جدول قرار داشته باشد اما جایگاه حقیقی این تیم، اینجای جدول نیست و با توجه به نمایشی که آنها ارائه می‌دهند باید در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرند. آنها در این بازی میزبان هستند و می‌خواهند از این امتیاز استفاده کنند تا شرایط خود را بهبود ببخشند. ما نیز شناخت خوبی از این تیم داریم و با تمرکز بالا و تلاش به دنبال آن هستیم تا دست پر خوزستان را ترک کنیم.

وی در مورد کار با مجتبی حسینی نیز اظهار داشت: همکاری با او خیلی خوب است. با حضور وی در آلومینیوم بازیکنان مدام در حال پیشرفت و یادگیری چه از نظر فنی و بدنی هستند و این موضوع به سود بازیکنان شده است. این موضوع به آینده ما و آلومینیوم کمک خواهد کرد و قطعا با حضور مجتبی حسینی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha