۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85392343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی خودرو سوخت‌بر در محور نهبندان ۲ کشته داشت
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - بیرجند ۲ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز سه‌شنبه اظهار داشت: ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر هشت محور نهبندان - بیرجند بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق که در مسیر نهبندان - بیرجند در حرکت بوده، واژگون شده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر این سانحه رانندگی، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف سوخت قاچاق تشخیص داده شده است.

سرهنگ رضایی افزود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

فرآورده‌های نفتی بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در خراسان جنوبی دارد و بیشترین سوخت قاچاق در محورهای شرق استان منتهی به مرز شرقی جابه‌جا می‌شود.

خودروهای حامل سوخت قاچاق موسوم به شوتی که با سرعت بالا و معمولا در شب تردد می کنند از معضلات جاده های این استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha