فصیحی: حضور وزیر ورزش در تمرین من اتفاق بزرگی بود/ سدشکن بودم

تهران- ایرنا- قهرمان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا گفت: برای من حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی(در اردوی صربستان)، اتفاقی بزرگ و ویژه بود.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در محل برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا با بانوان مدال‌آور ایران در این مسابقات دیدار داشت.

در این نشست فرزانه فصیحی با قدردانی از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که با مدال‌آوران و ورزشکاران ملاقات کرد، اظهار داشت: پاداش مالی بسیار خوب است و می‌تواند نیاز ورزشکاران را برطرف کند اما توجه بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اینکه وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی حاضر شد، اتفاقی بزرگ و ویژه بود و این یعنی یک نفر به فکر من بود و امیدی بزرگ در من به وجود آورد.

وی افزود: همیشه می‌گویم قرار نیست پاداش‌ها به صورت مالی باشد. گاهی اوقات پاداش معنوی می‌تواند روحیه ورزشکاران را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. امیدوارم ورزشکاران در مسابقاتی که پیش رو دارند عزم خود را برای آینده جزم کنند چرا که توانایی‌های زیادی دارند و فقط باید خودشان را باور کنند.

فصیحی اضافه کرد: خوشبختانه من سد شکن بودم و راه را هموار کردم و امیدوارم بچه‌ها پشت سر من بیایند و به موفقیت برسند. آنها توانایی و لیاقت رسیدن به افتخارات بزرگ را دارند.

فصیحی: حضور وزیر ورزش در تمرین من اتفاق بزرگی بود/ سدشکن بودم

وی در ادامه خطاب به هم‌تیمی‌هایش گفت: از صمیمی قلب به شما افتخار می‌کنم و به خوبی می‌دانم چقدر زحمت می‌کشید. آینده برای شما است. نمی‌دانم چقدر در این ورزش حضور داشته باشم اما مطمئن هستم که با تمام سختی‌ها راه خود را ادامه می‌دهید.

قهرمان دوومیدانی داخل سالن آسیا افزود: از (مهدی)مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی تشکر ویژه‌ای می‌کنم که چنین کار بزرگی را انجام داد و بستری را فراهم کرد تا مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ایران برگزار شود.

برنده مدال طلای ماده ۶۰ متر زنان گفت: مربیان خوبی داریم که برای ما ورزشکاران دوومیدانی نعمت بزرگی هستند. ایمان روغنی و میلاد سیار نمونه هستند و شاگردان بی نظیری را پرورش می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha