راهکار هیات مدیره استقلال برای پایان اختلافات؛ «تعامل»

تهران- ایرنا- راهکار هیات مدیره باشگاه استقلال برای پایان اختلافات علی خطیر و جواد نکونام برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که در کمین آبی‌ها قرار گرفته، مشخص شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، صحبت‌های فرشید سمیعی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی، پالس مثبتی بود که هیات مدیره این باشگاه برای پایان دادن اختلاف مدیرعامل و سرمربی برای علی خطیر و جواد نکونام فرستاد.

در شرایطی که هواداران از اختلاف خطیر و نکونام به سطوح آمده‌اند و برخی نیز به آتش این اختلاف دامن می‌زنند، صحبت‌های سمیعی نشان از این دارد که هیات مدیره باشگاه استقلال راهبرد جدیدی را تعیین کرده که آنهم «تعامل» است.

سمیعی از یکسو خطیر را مدیری توانمند دانست و روی تخصص مدیریتی او صحه گذاشت و از سوی دیگر دانش فنی و سوابق فوتبالی جواد نکونام را ستود و تاکید کرد: "اتحاد خطیر و نکونام، استقلال را به عرش می‌رساند و آنچه این دو را به جان هم انداخته، نقش و نقشه افرادی است که از دل معرکه اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال، نان بیرون می‌کشند."

راهبرد هیات مدیره استقلال برای پایان اختلافات؛ «تعامل کنید»

اکنون، نقشه راه هیات مدیره باشگاه استقلال تعامل علی خطیر و جواد نکونام است و باید دید چه کسانی سنگ‌اندازی می‌کنند تا این تعامل شکل نگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha