۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85391594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ واحد صنعتی در زنجان برای گرفتن تسهیلات به بانک‌ها معرفی شد

زنجا- ایرنا - رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با گذشت چهار ماه از زمان ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون ۱۲۰ طرح و واحد صنعتی در استان به میزان هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله عباسی روز دوشنبه در جلسه بررسی طرح های صنعتی استان افزود: سهم استان از این تسهیلات بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۲ برابر این ظرفیت به بانک ها معرفی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: تا پایان بهمن ماه بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی پرداخت شده و مابقی پرونده ها در دست بررسی در بانک هاست.

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: قرارداد عاملیت پرداخت تسهیلات با بانک های ملت، صنعت و معدن و توسعه تعاون است.

عباسی در خصوص شرایط تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: برای واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری امکان پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وجود دارد.

وی افزود: طرح های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز می توانند از تسهیلات سرمایه ثابت تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال استفاده کنند.

استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha