برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سی امین روز از بهمن به کسری خدمت سربازی با مهارت آموزی، اجرای طرح طبیعت‌گردی آشوراده ،شیرخشک یارانه ای برای کودکان زیر ۲سال، تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه دست‌نویس، درمان کودکان زیر هفت سال با پوشش بیمه‌ای، انتقال اموال بابک زنجانی از خارج کشور و مدیرعامل کوروش کمپانی پنج ماه قبل از کشور خارج شده است پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

برنامه‌های ویژه رای اولی‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر ستاد ملی هفته جوان با بیان اینکه برای انتخابات امسال سه و نیم میلیون نفر رای اولی داریم، از طراحی برنامه‌های ویژ در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.

مجتبی تاجیک در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: در هفته جوان در صدر برنامه های خود، ایجاد گفت‌وگوهایی بین جوانان و نامزدهای مختلف را در خصوص مشارکت اجتماعی، معیارهای انتخاب نامزدهای مختلف را داریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم


اتباع خارجی باید به نظم اجتماعی کشور پایبند باشند

رییس سازمان امور اجتماعی کشور درباره دغدغه آسیب‌های اجتماعی در حوزه اتباع و مهاجران خارجی تاکید کرد: نظم اجتماعی کشور برای اتباع تکلیف است و آنها نیز باید همانند دیگران به آن پایبند باشند.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، موضوع آسیب‌های اجتماعی در حوزه اتباع از دغدغه‌های همیشگی و نیازمند رصد و بررسی دانست: جمهوری اسلامی همواره در حیات مبارک خود نسبت به سرنوشت مسلمانان احساس تکلیف کرده و این مساله را در رابطه با مهاجران در عمل ثابت کرده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید .

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

کسری خدمت سربازی با مهارت آموزی

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نگاه و رویکرد جدیدی در نیروهای مسلح برای سربازی است و بنا هست که به پاس خدمات جوانان، نیروهای مسلح نیز خدمات متقابلی به جوانان ارایه دهند.

سردار کمالی افزود: واگذاری سرباز به دستگاه های دولتی یا همان امریه از منظر مهارت آموزی و اشتغال قابل بررسی است به عبارتی نوعی برنامه ریزی مهارتی و اشتغال است برای مثال گروهی از جوانانی که به عنوان اعضای اصلی شرکت های دانش بنیان فعالیت دارند می‌توانند دوران خدمتی خود را نیز در همان شرکت سپری کنند.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

بیش از ۴۷ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران تحت پوشش بیمه هستند

رئیس حرف آزاد سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۷ هزار و ۷۵۲ نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دارای قرارداد بیمه فعال نزد سازمان تامین اجتماعی هستند.

مجید ملکی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا درباره بیمه توافقی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران افزود: متقاضیان غیر مشمول نظام حمایتی خاص فاقد رابطه مزدبگیری با اخذ مصوبه از هیات مدیره سازمان و انعقاد توافقنامه با کارگزار ذیربط تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: صندوق اعتباری هنر نیز به منظور فراهم کردن شرایط بیمه هنرمندان ، نویسندگان با نرخ کامل (۲۷ درصد) در سالجاری نسبت به انعقاد قرارداد بیمه توافقی با این سازمان اقدام کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

۱۲ میلیون نفر رایگان بیمه هستند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در دولت سیزدهم ۱۲ میلیون نفر رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و ۹۵ درصد هزینه‌های بستری درمانی آنها رایگان است.

محمد مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران افزود: سازمان بیمه سلامت در دولت سیزدهم گامهای مهمی در بحث سیاست گذاری، اجرایی و تامین منابع برداشته و اکنون ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از این تعداد زیر چتر حمایت صندوق بیمه همگانی با پوشش ۱۷ میلیون نفر هستند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

هموطنان برای تکمیل ذخایر خون آستین بالا بزنند

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با توجه به افزایش بی‌سابقه مصرف خون و فرآورده‌های آن و کاهش ذخایر خون از مردم نوعدوست در سراسر کشور برای اهدای خون در روزهای پایانی سال دعوت کرد.

دکتر مصطفی جمالی با تقدیر از همراهی مسئولیت پذیرانه اهداکنندگان خون در طول سال، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و روزه داری مردم و همچنین عید نوروز، که هر دو سبب کاهش مراجعات به مراکز اهدای خون می‌گردد، از اهداکنندگان دعوت می‌کنیم که با اهدای خون در ماه پایانی سال، سازمان انتقال خون را در نگهداشت ذخایر خونی کشور کمک کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

سامانه احراز هویت دیجیتال ایرانیان رونمایی شد/صدور الکترونیکی شناسنامه نوزاد

سامانه احراز هویت دیجیتالی ایرانیان(هدا) و طرح ثبت ولادت و صدور هوشمند شناسنامه نوزاد و طرح متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه امروز دوشنبه با حضور وزیر کشور رونمایی و بهره‌برداری شد.

سازمان ثبت احوال کشور در راستای تحقق سازمان هوشمند و در جهت کاهش جعل گواهی‌های ولادت کاهش هزینه‌های ناشی از چاپ گواهی‌های فیزیکی و جلوگیری از امکان خطای کاربر در ورود اطلاعات اقدام به ایجاد سرویس سرویس بر خط دریافت اطلاعات گواهی ولادت با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرده است تا اطلاعات متولدین به صورت برخط به سازمان ثبت احوال ارسال شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم


توسعه خدمات داروخانه مرکزی هلال احمر/تلاش برای افزایش ظرفیت دارویی

داروخانه مرکزی هلال احمر با تسریع در پیشبرد امور بیماران و کاهش ساعات شلوغی، تعداد نسخ پذیرش شده را افزایش داده و بر این اساس بیش از ۴۵ هزار نسخه در ماه گذشته پذیرش و خدمات دارویی به آنها ارائه شده است.

طبق سنجش سامانه پیامکی مراجعان به داروخانه مرکزی در ماه گذشته، سطح رضایتمندی درخصوص مواردی همچون میزان رضایت نسبت به موجودی اقلام، مدت زمان انتظار پذیرش نسخه و دریافت دارو مثبت ارزیابی شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

روزنامه شرق مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های‌ سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه با اکثریت آراء (۱۰ نفر از ۱۲ نفر) مدیر مسئول روزنامه شرق را به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع موضوع گزارش پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مجرم شناختند.

اکبر نصراللهی‌ افزود: در گزارش پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است: «روزنامه شرق در پنج شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ با تیتر چه کسی به جای زنانی که بلیت دارند وارد ورزشگاه شدند با قلم مریم شکرانی نوشته است: مامورین به سمت زنان گاز اشک‌آور زدند و آنان را ضرب و شتم کردند.»ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

اعزام بیش از ۹۰۰ کاروان سلامت هلال‌احمر به مناطق محروم

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام بیش از ۹۰۰ کاروان سلامت و ارائه خدمات دارویی درمانی رایگان به مردم مناطق محروم در ۱۰ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وحید سلیمی افزود: از ابتدای امسال، ۹۳۶ کاروان سلامت در مناطق محروم به ۱۸۰ هزار و ۶۵ نفر خدمات دارویی و درمان رایگان ارائه داده‌اند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

۳۴ میلیون شناسنامه دست‌نویس تعویض خواهد شد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ حدود ۳۴ میلیون شناسنامه دست‌نویس تعویض و مکانیزه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هاشم کارگر در آیین رونمایی از سامانه احراز هویت دیجیتال ایرانیان (هدا) افزود: جلوگیری از سوءاستفاده از، شناسنامه های دست نویس و جلوگیری از هرگونه جعل از مزیت های صدور شناسنامه های مکانیزه است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

اموال «بابک زنجانی» از خارج کشور به تهران منتقل شد

رئیس قوه قضاییه گفت: اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذیربط، شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه نیمه شعبان ولادت حضرت بقیة‌الله ‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) اظهار داشت: حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) کاری را به اتمام خواهند رساند که غایت همه انبیاء و اوصیاء بوده است و آن، عدالت‌گستری در همه ساحت‌ها و شؤون است؛ امیدواریم که پرچم انقلاب اسلامی که به دست امام خمینی(ره) افراشته شد و امروز در دستان رهبر معظم انقلاب است، به دستان مبارک حضرت حجت (عج) برسد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

وزیر کشور: گزارشی از تخلف جدی در انتخابات نداشتیم

وزیر کشور گفت: تاکنون گزارش جدی از تخلف در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و یک یا دو مورد تخلف جزئی بود که رسیدگی شد و همه آماده برگزاری انتخاباتی پر شور و انقلابی هستیم.

احمد وحیدی در حاشیه برگزاری آیین رونمایی از سامانه احراز هویت دیجیتال ایرانیان(هدا) در جمع خبرنگاران افزود: امروز اسامی نهایی نامزدها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در زمان قانونی مقرر تبلیغات خود را آغاز کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

درمان کودکان زیر هفت سال با پوشش بیمه‌ای سلامت ایران

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی با پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران از اسفندماه کلید می‌خورد.

محمد مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایرنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت افزود: درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستانهای دولتی با همکاری وزارت بهداشت بوده که بزودی اجرایی می شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند

شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان دانش‌آموزان رأی اولی، همکاران و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنیم.

متن پیام دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان عبارت است از: ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی , حضرت امام خمینی ره و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت , امام خامنه ای (زید عزه)، از جبهه ها و صحنه ها و آزمونهای سختی گذشته اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله های پیشرفت , به توفیقات چشمگیری دست یافته اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی , در اندیشه الهام بخشی و تمدن سازی در نظام جهانی است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

حضور اتباع خارجی غیرمجاز را تحمل نمی‌کنیم

رییس سازمان ملی مهاجرت با اشاره به حوادث کرمان و شاهچراغ تاکید کرد: جریان حوادث به ما نشان داد که نباید در موضوع اتباع خارجی غیر مجاز اغماض کرد و عزم ما بر بازگرداندن تمامی آنها است.

عبدالله مبینی در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران در میزگرد پرسش و پاسخ در موضوع وضعیت اتباع خارجی غیرمجاز مقیم کشور تاکید کرد: به طور جد با اتباع غیرمجاز برخورد خواهیم کرد و حتی حضور یک نفر را برنمی تابیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

اجرای طرح طبیعت‌گردی آشوراده به زودی آغاز می‌شود

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در مرحله انتخاب شرکت برای اجرای این طرح هستیم که امیدواریم به زودی یکی از دو شرکت تعیین شده انتخاب و کار اجرایی طرح آغاز شود که در این صورت وضعیت نابسامان گردشگری در مناطق ساماندهی می‌شود.

حسن اکبری در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: آشوراده به عنوان اولین منطقه ای است که روش جدید طبیعت گردی در آن مطرح شد بر این اساس فراخوان گذاشته شد و دو شرکت برای همکاری اعلام آمادگی کردند و اکنون در مرحله بررسی هستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

شیرخشک فقط برای کودکان زیر ۲سال مشمول یارانه است

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه شیرخشک برای کودکان زیر ۲ سال در داروخانه ها مشمول یارانه است و مردم پول اضافه پرداخت نمی کنند.

حیدر محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه سلامت ایرنا اظهار داشت: از ۲۵ آبان ماه سال‌جاری سیاست ارزی شیرخشک به ارز ترجیحی منتقل شد و مابه التفاوت افزایش آن را از طریق بیمه پوشش داده ایم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

مدیرعامل کوروش کمپانی پنج ماه قبل از کشور خارج شده است/توقیف اموال در کیش

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده کوروش کمپانی با بیان اینکه شرکت مورد بحث با اخذ مبالغی مبادرت به فروش محصولات الکترونیکی همچون گوشی‌های ایفون و سامسونگ و سایر محصولات داشته است، گفت: مدیرعامل کوروش کمپانی پنج ماه قبل از کشور خارج شده است.

مسعود ستایشی با بیان اینکه تاکنون امار دقیقی از دریافت کنندگان این محصولات وجود ندارد، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد، تعداد قابل توجهی از افراد این محصولات را خریداری کرده‌اند و تعداد زیاد دیگری نیز که این محصولات را که خریدند هنوز کالایی دریافت نکرده‌اند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه ویژه انتخاباتی برای رای اولی ها/تخلف مهمی در انتخابات نداشتیم

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha