امام جمعه ایلام: چرایی حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پاسخ به چرایی ضرورت حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در تجمع انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان ایلام افزود: به این منظور لازم است مروری بر تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی داشته باشیم و بدانیم قبل از انقلاب چه بودیم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم.

وی اظهار داشت: باید به یاد بیاوریم که پیش از انقلاب چه رابطه ای با آمریکایی‌ها داشتیم و چگونه ذلیل دست آنها بوده و از ما حق توحش می گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فراموش نکنیم که مجلس شورای ملی آنزمان به عنوان امتیاز به آمریکایی ها قانون کاپیتولاسیون را تصویب کرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اکنون باید ضمن در نظر گرفتن همه تحریم های ظالمانه و محدودیت های کشور، مقایسه ای بین شرایط کشور پیش از انقلاب داشته باشیم.

وی یادآور شد: ساختاری که امام خمینی(ره) برای مردم ایران بنا نهاد بر پایه مردمسالاری و دموکراسی است و باید قدردان ساختاری که چنین آزادی و نقش آفرینی برای ما ایجاده کرده است، باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آنانکه اکنون قدرت مقابله سخت در مقابل جمهوری اسلامی ندارند برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می کنند و تمامی توان خود را بکار گرفته اند.

امام جمعه ایلام: چرایی حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب است

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: اگر وحدت و انسجام داخلی تضعیف شود باید سرمایه های کشور بجای رشد اقتصادی، اشتغال و مبارزه با تورم برای تامین امنیت داخلی هزینه شود.

وی تاکید کرد: انتخابات باید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا امنیت تامین شده، سفره ها پر از نعمت و اشتغال جوانان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که با آرمان ها فاصله داریم اما راه حل همین حضور مردم در انتخابات است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha